بهای خدمات مراکز فرهنگی و تفریحی بانوان در تهران تعیین شد

11:55 - 30 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۰۷۳
بهای خدمات مراکز فرهنگی و تفریحی بانوان در تهران تعیین شد
همزمان با دویست و سی‌و‌هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نرخ بهای خدمات مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی تحت مدیریت اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران تعیین شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی‌و‌هفتمین جلسه شورا در جریان بررسی نرخ بهای خدمات مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی تحت مدیریت اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری موظف است بهای خدمات را در این بخش بر اساس جداول اخذ کند، اظهار کرد: ۱۰۲ رشته آموزشی در مراکز تحت نظر اداره کل امور زنان وجود دارد و امسال علاوه بر دوره‌های آموزشی فرهنگی و اجتماعی، سرفصل خدمات خلاقیت و نوآوری نیز اضافه شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس جداول استفاده بانوان شاغل از خدمات با ۷۰ درصد و استفاده گروهی بانوان از مراکز با ۳۰ درصد تخفیف روبه رو خواهد بود، یادآور شد: حضور پسران زیر چهار سال در مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی بانوان نیز مجاز اعلام شده است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید سازوکار دقیقی تعیین شود که مابه ازای تخفیف به گروه‌ها برای پیمانکاران تمهیدی در نظر گرفته شود، گفت: اصلاحات در بخش‌های مختلف این لایحه باید اعمال و سپس تصویب شود.

نرخ بهای خدمات مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی تحت مدیریت اداره کل امور زنان و خانواده با حداکثر آراء موافق به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

براساس این گزارشدر ادامه این جلسه عباس شعبانی با ۱۴ رأی موافق به عنوان عضو کمیسیون ماده ۱۴ آئین نامه معاملات شهرداری تهران انتخاب شد.

در ادامه این جلسه بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی، هنری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ نیز مورد بررسی قرار گرفت.

معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه بهای دوره‌های آموزشی سازمان براساس پهنه بندی و سطح بندی دوره‌ها انجام شده است، گفت: سال قبل تنها پهنه بندی مراکز با توجه به سطح درآمدی ساکنان مناطق لحاظ می‌شد، اما امسال سطح بندی دوره‌ها نیز اضافه شده است.

وی افزود: میزان افزایش بهای خدمات در سال جاری ۳۰ درصد تعیین شده که در پنج جدول مهارت‌های اجتماعی و فرهنگی، عمومی و علمی، ادب و هنر، دین و اخلاق و خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها تقسیم بندی شده است.

معدنی پور با تأکید بر رعایت مبالغ درج شده در جداول در بخش ارائه خدمات نمایشگاهی در نگارخانه ها، تصریح کرد: تخفیف‌هایی نیز در جداول برای کارکنان، بازنشستگان، اعضای فعال بسیج، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در نظر گرفته شده است.

این لایحه پس از اعمال اصلاحات با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

گفتنی است در ادامه نام پردیس بانوان در میدان بسیج واقع در منطقه ۱۵ به نام حضرت معصومه (س) مزین شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *