واکسن نورا ایمنی‌بخشی بالایی دارد/ تزریق واکسن نورا به پنج هزار داوطلب

7:02 - 07 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۵۴۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به تزریق واکسن نورا به پنج هزار داوطلب، گفت: نورا واکسنی با ایمنی بخشی بالایی است.
سردار احمد عبداللهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مراحل مطالعات بالینی واکسن نورا، گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در حوزه ساخت واکسن ایرانی کرونا به موفقیت‌های بسیار خوبی دست پیدا کرده است.
 
نیرو‌های مسلح به‌ویژه وزارت دفاع و سپاه پاسداران نیز در حوزه ساخت واکسن ایرانی کرونا، گام‌های بلندی برداشته است
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه تأکید کرد: نیرو‌های مسلح به‌ویژه وزارت دفاع و سپاه پاسداران نیز در حوزه ساخت واکسن ایرانی کرونا، گام‌های بلندی برداشته است، واکسن فخرا و به‌ ویژه نورا، ازجمله این توانمندی‌هاست.
 
 
آغاز مرحله سوم تست بالینی واکسن نورا
عبداللهی با اشاره به روند تست بالینی واکسن نورا، از آغاز مرحله سوم تست بالینی واکسن نورا خبر داد و تصریح کرد: جهت تکمیل این مرحله نیازمند حضور ۱۰ هزار داوطلب برای تزریق این واکسن هستیم.
 
تزریق واکسن نورا به پنج هزار داوطلب/نورا واکسنی با ایمنی بخشی بالایی است
 
 
بعد از اتمام مرحله سوم مطالعات بالینی واکسن نورا، جهت تولید انبوه و ورود آن به جریان واکسیناسیون عمومی تأییدیه سازمان غذا و دارو را خواهیم گرفت
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از تزریق واکسن نورا به پنج هزار داوطلب تزریق این واکسن خبر داد و اضافه کرد: بعد از اتمام مرحله سوم مطالعات بالینی واکسن نورا، ان‌شاءالله جهت تولید انبوه و ورود آن به جریان واکسیناسیون عمومی تأییدیه سازمان غذا و دارو را خواهیم گرفت.
 
 
 
 
نورا، واکسنی بسیار خوب و با ایمنی بخشی بالاست
عبداللهی اظهار داشت: نورا، واکسنی بسیار خوب و با ایمنی بخشی بالاست و ان‌شاءالله در کنار واکسن‌هایی مانند برکت وارد چرخه واکسیناسیون عمومی و در اختیار مردم عزیز ایران قرار خواهد گرفت.
 

برچسب ها: سپاه پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *