رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: از تمام شهدای پرواز آسمانی عطر حاج قاسم به مشام می‌رسید

17:59 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۳۸۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: از تمام شهدای پرواز آسمانی عطر حاج قاسم به مشام می‌رسید
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: رئیس جمهور عزیزمان در این پرواز خدمت، همراه با عزیزانی به پرواز ابدیت ملحق شدند و در مجاورت اولیا الله در بهشت رضوی ساکن شدند که همگی عطر حاج قاسم سلیمانی عزیزمان را به مشام می‌رساندند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا علیه السلام و خدمتگزار صمیمی و مخلص ملت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی به ملت شریف و عزیز ایران اظهار داشت: ملت سربلند ایران اسلامی در سانحه هوایی اخیر جمعی از خدمتگزاران صادق، شایسته و دوست داشتنی‌اش را از دست داد و به غم از دست دادن این عزیزان مبتلا گردید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با بیان این که رهبر عزیزتر از جانمان یارانی با وفا، با صفا و ثابت قدم را از دست دادند، خاطرنشان کرد: صمیمانه به محضر رهبر عظیم‌الشأن و به همه ملت عزیزمان و در واقع به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به این که رئیس جمهور عزیزمان در این پرواز خدمت، همراه با عزیزانی به پرواز ابدیت ملحق شدند و در مجاورت اولیا الله در بهشت رضوی ساکن شدند، تصریح کرد: رئیس جمهور عزیزمان آیت‌الله رئیسی شخصیتی دوست داشتنی و با سعه صدر، اخلاقی، متواضع و دارای وسعت مشرب بودند که به پشتوانه صداقت و اخلاص آراسته بودند؛ گویا این سید عزیز و عالیقدر در جریان خدمت به آستان قدس رضوی ارتفاع معنوی فوق العاده‌ای پیدا نمودند و این سرمایه را در جایگاه خادم جمهور، رئیس جمهور و امروز هم شهید جمهور به خدمت ملت ایران آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری یادآور شد: در دوره ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی با شخصیتی خوش ظرفیت مواجه شدیم که در واقع نشان دادند جایگاه ریاست جمهوری نه تنها هیچ تاثیری بر موقعیت و روابط ایشان نگذاشته، بلکه ایشان را متواضع‌تر و صمیمی‌تر دیدیم و با شخصیتی بسیار قوی، فعال، با نشاط و سرشار از امید مواجه شدیم که همواره احساس می‌کرد مسائل کشور به سرپنجه تدبیر ایرانی و همراه با یارانی از جوانان این سرزمین حل شدنی است.

وی ضمن اشاره به شهادت جانسوز نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به ویژگی‌های خاص شخصیت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اشاره نمود و ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در جایگاه امامت جمعه به عنوان یک روحانی خدوم، مردمی، دوست داشتنی، فعال و اهل ارتباط با همه اقشار جامعه از جایگاه خاصی برخوردار بوده، همواره اهل ارتباط تربیتی با جوانان بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: آقای آل هاشم که در یک خانواده سرشناس و معتبر در استان آذربایجان شرقی تربیت یافتند، همچون آیت‌الله رئیسی در شهر عزیز تبریز بی‌قرار خدمت و خدمتگزاری به مردم بودند و مردم نیز ایشان را خیلی دوست داشتند؛ به طوری که در جریان انتخابات اخیر خبرگان رهبری، آقای آل هاشم رضوان الله تعالی علیه با آن محبوبیت و جایگاهی که در بین مردم داشتند، به یک نصاب ملی دست یافتند.

وی با بیان این که شهید امیر عبداللهیان در جایگاه وزارت امور خارجه؛ مرد میدان و دیپلماسی و آشنای به تمام میدان‌ها بودند، ابراز داشت: شهید امیر عبداللهیان که برای ملت مایه شرف و عزت بودند، واقعا در جایگاه دیپلماسی به خوبی تونستند از جایگاه جمهوری اسلامی پیام انقلاب اسلامی را صادر نمایند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با تاکید بر این که از هر سه این بزرگواران عطر حاج قاسم سلیمانی عزیزمان به مشام می‌رسید، یادآور شد: ذکر خیر‌های بسیاری از استاندار جوان، مهربان و انقلابی آذربایجان شرقی که همراه با سایر عزیزان در این ماجرا آسمانی شدند، شنیده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در پایان تصریح کرد: از خداوند تبارک و تعالی تمنا می‌کنیم از خزانه لطف و کرمش این مصیبت را بر امت و جامعه ما جبران نموده، به حق ایام ولادت با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، بیش از گذشته برکات، آرامش خاطر و توفیق و پیشرفت را بر ملت عزیز و رهبر عزیزتر از جانمان نازل بفرماید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *