رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واهمه صهیونیست‌ها از موشک‌ها و پهپادهای نقطه‌زن

14:27 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۲۴۸
دسته بندی: سیاست
یک پژوهشگر مسائل غرب آسیا گفت: صهیونیست‌ها ترس بسیاری از موشک‌ها و پهپاد‌های نقطه‌زن دارند که باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد تا بتوان به آن‌ها ضربه وارد کرد.
علی عبدی در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با نقش رژیم صهیونیستی در شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی از سیاست‌ها و برنامه‌های خود در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت کوتاه نمی‌آید و عقب نمی‌نشیند.
 
این کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: رژیم غاصب اسرائیل تنها در شرایطی عقب‌نشینی خواهد کرد که از جبهه روبروی خود جدیت، پشتکار و همیت ببیند یا ضربه سنگینی به آن‌ها وارد کنند.
 
وی اضافه کرد: ذهنیت و شاکله رژِم صهیونیستی این است که اگر در برنامه‌های طراحی شده خود به هر دلایلی به هدفشان نرسیدند، کانال‌های جایگزینی را طراحی می‌کنند تا به مقصود نهایی خود برسند یعنی تا به هدفشان نرسیدند کوتاه نمی‌آیند.
 
به گفته این پژوهشگر، رژیم اسرائیل تمام تلاش خود را بکار می‌برد تا ضربه‌هایی را که در عرصه نظامی به آن‌ها وارد می‌شود، با ضربه‌های امنیتی جبران کند.
 
وی تصریح کرد: اسرائیل هر قدر که در اجرای اقدامات اطلاعاتی و امنیتی قوی تظاهر کرده است، اما در بحث نظامی مانند جنگ غزه بسیار ضعیف بود. همچنین علیرغم تمام حمایت‌های خود از کشور‌های غربی علاوه بر عدم تاب‌آوری اجتماعی و ملی، توان پاسخگویی نظامی را هم ندارد و در این زمینه بسیار ضعیف هستند.
 
عبدی اضافه کرد: به طور یقین می‌توان گفت حذف فیزیکی فرماندهان مقاومت یکی از روش‌ها و برنامه‌های اصلی صهیونیست‌ها است که تمام تلاش خود را در این زمینه بکار می‌برند تا به اهداف شوم خود برسند و تا به امروز در این زمینه تهدید جدی نشدند و فرماندهان ارشد نظامیشان هیچ آسیبی ندیدند.
 
به گفته این پژوهشگر مسائل غرب آسیا، صهیونیست‌ها ترس بسیاری از موشک‌ها و پهپاد‌های نقطه زن دارند که باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد تا بتوان به آن‌ها ضربه وارد کرد.
 
 
 
 

برچسب ها: نیروهای مقاومت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *