فضل‌الهی: بازیگران پیشکسوت کار می‌خواهند نه پول/سریال «خسوف» یک تجربه جدید برایم بود

8:00 - 06 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۵۱۶
بازیگر سریال «باغ سرهنگ» گفت: مازیار میری کارگردان کاربلدی است، وقتی پیشنهاد بازی در این سریال را داشتم در ابتدا به دلیل حضور مازیار میری و بعد از آن فیلمنامه خوب اثر آن را پذیرفتم.

شمسی فضل الهی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: طی سال‌های منجر به کرونا دل و دماغ حضور در هیچ اثری را نداشتم، زیرا هر روز می‌دم که بسیاری از عزیزان ما به این بیماری مبتلا می‌شوند، همین عاملی بود تا خود را از عرصه بازیگری کنار بکشم.  

وی در همین راستا ادامه داد: البته این را هم بگویم که برای نسل من همیشه پیشنهاد خوب کم است، در طی دو سال و نیم کرونا هم پیشنهاداتی به من می‌شد، اما هیچکدام از آن‌ها به نحوی نبود که خطر حضور در یک اثر را به جان بخرم، یعنی نقش‌ها به نحوی نبودند که ارزش ریسک کردن را داشته باشند.  

بازیگر سریال «دل» با اشاره به حضورش در سریال «خسوف» اضافه کرد: مازیار میری کارگردان کاربلدی است، وقتی پیشنهاد بازی در این سریال را داشتم در ابتدا به دلیل حضور مازیار میری و بعد از آن فیلمنامه خوب اثر آن را پذیرفتم.  

وی درباره نقش خود در سریال «خسوف» اضافه کرد: نقش من در این سریال یکی از مکمل‌های اصلی است، هرچند این نقش هم در ادامه بسیاری از نقش‌هایی است که بازی کرده ام، اما خود کاراکتر در داستان تاثیرگذار است پس سعی کردم تا حد امکان متفاوت از سایر آثار در سریال «خسوف» بازی کنم.  

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره رضایت مخاطبان از سریال «خسوف» اضافه کرد: واقعیت امر به دلیل ادامه شیوع کرونا زیاد از خانه بیرون نمی‌روم، اما مردم مثل همیشه به من لطف دارند و تا آنجایی که با تماشاگران برخورد داشتم از تماشای این سریال راضی هستند.  

وی در همین رابطه تاکید کرد: یکی از نقاط قوت سریال «خسوف» استفاده از چهره‌های تازه است، چهره‌هایی که بدون هیچ خاطره تصویری برای مخاطب باورپذیر می‌شوند و می‌توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند، البته انصافا بازیگران جوان این سریال بسیار خوب و پخته جلوی دوربین حاضر شدند، به طور کلی شاید یکی از دلایل موفقیت این سریال تلفیق بازیگران پیشکسوت و جوان در کنار یکدیگر است.  

فضل الهی درباره وضعیت بازیگران پیشکسوت در دوران کرونا ادامه داد: وضعیت بازیگران پیشکسوت مگر قبل کرونا خوب بود که حال بخواهد بدتر شود، البته که کرونا اوضاع را برای این بازیگران وخیم‌تر کرده، زیرا پیش از آن بالاخره در نقش‌های کوتاه ظاهر می‌شدند و زندگی شان می‌گذشت، اما با توقف تولیدات دو سال بسیار سخت را پشت سر گذاشتند. متاسفانه بسیاری از بازیگران هم ریسک می‌کردند و در دوران کرونایی جلوی دوربین می‌رفتند که شاهد بودیم تعدادی از این عزیزان را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست دادیم.  

بازیگر سریال «باغ سرهنگ» در همین رابطه خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ وقت بهایی به بازیگران پیشکسوت داده نمی‌شود، شاید اگر همه بدانند یک روز پیشکسوت این عرصه می‌شوند کمی بیشتر به یکدیگر توجه می‌کنند، از سویی حمایت‌هایی هم که صورت می‌گیرد صرفا و گا‌ها مالی هستند، در صورتی که بازیگر و در کل هر هنرمندی کار می‌خواهد، اگر برای وی بستر فعالیت ایجاد کنیم وی خودش می‌تواند زندگی اش را پیش ببرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *