عاشوری: شرایط خیبر روز به روز بهتر می‌شد/ با اولین ناکامی فضا را به سمت برکناری بردند

8:45 - 01 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۵۵۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی برکنار شده خیبر خرم آباد گفت: برخی که احساس مالکیت خیبر را داشتند، این توانایی را داشتند تا بقیه را تحریک کنند.

، با وجود آنکه تیم فوتبال خیبر خرم آباد در رقابت‌های لیگ دسته اول نتایج خوبی را کسب کرده بود، اما محسن عاشوری سرمربی این تیم از کار برکنار شد تا عبدالله ویسی جایگزین او شود.

در همین خصوص عاشوری در گفت‌وگو با میزان، درباره دلایل برکناری اش از تیم فوتبال خیبر اظهار داشت: در هر صورت اینطور ذکر کردند که به خاطر عدم نتیجه گیری مناسب و موفقیت در رقابت‌های لیگ دسته اول، این قطع همکاری صورت گرفته است. در واقع این دلایلی است که در بیانیه باشگاه خیبر برای قطع همکاری با بنده اعلام شد.

*باشگاه خیبر منبع درآمدی برای برخی افراد محسوب می‌شد

وی درباره اینکه باید یک سری پیش زمینه‌ها فراهم باشد تا تیم نتیجه بگیرد، آیا این موارد در خیبر فراهم بود یا خیر گفت: در هر صورت داشتیم همکاری می‌کردیم؛ این در حالی است که مالک باشگاه مدت زمان زیادی نیست که در فوتبال حرفه‌ای فعالیت می‌کند، اما به هر حال درست است که هزینه خوبی صورت گرفته، اما مشکلات هم در این تیم زیاد است هرچند این مشکلات مربوط به مباحث لجستیکی و ساختاری بود؛ با این حال روز به روز و هفته به هفته شرایط تیم و نتیجه گیری بهتر می‌شد.

عاشوری تأکید کرد: با همه این تفاسیر از روز اولی که آمدم یک موج ایجاد شده و جرقه‌هایی را مشاهده کردم که از آنجایی که باشگاه خیبر منبع درآمدی برای برخی افراد محسوب شده و به گونه‌ای آن‌ها احساس مالکیت روی تیم داشتند، هرچند مستقیم چیزی را مطرح نمی‌کردند، اما این توانایی را داشتند تا بقیه را تحریک کنند، این در حالی است که روند تیمی ما خیلی خوب پیش می‌رفت و برنامه ریزی و تمرینات خوبی را پیش برده، اما در اولین ناکامی این جرقه دوباره زده شد.

*۱۱ امتیاز از ۶ مسابقه نتیجه بدی نیست!

سرمربی سابق خیبر یادآور شد: فکر نمی‌کنم ۱۱ امتیاز از ۶ مسابقه نتیجه بد و ضعیفی باشد، اما در هر صورت مالک باشگاه این تصمیم را گرفت و من به تصمیم او احترام می‌گذارم؛ هرچند که نه جوابی به ما دادند و نه تماس گرفتند، اما به این تصمیم احترام می‌گذارم. البته این موضوع برای من خیلی خوب است که اتفاقاً از من چنین توقعی وجود دارد که باید همه بازی‌ها را ببرم و این نشان می‌دهد که اگر اسم این موضوع را غرور نگذاریم از محسنِ عاشوری همه توقع دارند تا همه بازی‌ها را ببرد؛ هر چند جامعه فوتبالی‌ها می‌دانند که چنین چیزی اصلا امکان ندارد.

عاشوری درباره اینکه چه کسانی روی این تیم احساس مالکیت داشتند و در سایه تصمیم‌گیری می‌کردند گفت: بالاخره افرادی بودند، بالاخره در غیاب مالک جدید خیبر در سال‌های گذشته، این تیم وضعیت مالی خوبی نداشت، اما این افراد در این تیم ذینفع بودند. با این حال نمی‌توان خیلی مسائل را واضح گفت، اما بخشی از همکاران بومی بنده در این تیم این موارد و شیطنت‌ها را به من انتقال می‌دادند. در هر صورت مالک باشگاه خیبر باید بیشتر مراقب اطراف خود باشد و باید این قضیه را مدیریت کند. این در حالی است که این افراد و همین اتفاقات با اولین شکست فضا را به سمت و سویی بردند که این تصمیم گرفته شود.

*نتیجه گرایی در فوتبال ایران چیز جدیدی نیست

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه این رشته ورزشی به شدت نتیجه گرا شده است و این اتفاقات یعنی تعویض مربیان در لیگ برتر هم در همین هفته‌های نخست به مراتب دیده می‌شود گفت: بله درست است. این اتفاقات در فوتبال ما چیز جدیدی نیست و جالب اینکه همه هم به خود حق می‌دهند؛ از لیدر تا بازیکن! ما هم اعتراضی نداریم و جایی که بخواهند کارمان را می‌کنیم و تیم را می‌سازیم. اگر تشخیص دادند ادامه هم دیگر نمی‌دهیم و مشکلی هم وجود ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *