کمک کی‌روش به سپاهان؛ دروازه‌بان جوان جایگزین نیازمند می‌شود؟

10:49 - 27 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۳۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال سپاهان در روزهای اخیر با بررسی گزینه‌های مختلف به دنبال جایگزین پیام نیازمند است.

سپاهان در پایان لیگ بیستم با خروج پیام نیازمند روبه‌رو شده است. آنها برای حضور در لیگ بیست و یکم به دنبال جذب دروازه بان جدیدی هستند. مدیران سپاهان در روزهای اخیر اعلام کردند سیاست‌شان در بازار نقل و انتقالات سکوت خبری است. طلایی‌پوشان قصد دارند در آرامش و بدون زیاد شدن قیمت‌ها، جذب بازیکنان مدنظرشان را قطعی کنند.

جدایی نیازمند در همان هفته‌های پایانی لیگ بیستم قطعی شد تا گمانه زنی‌های زیادی در خصوص جدایی او مطرح شود. ابتدا گفته شد علیرضا حقیقی و رشید مظاهری گزینه‌های جایگزینی دروازه بان جوان سپاهان خواهند بود. اما با توجه به حواشی که برای حقیقی در گل‌گهر پیش آمد او از لیست طلایی‌پوشان خارج شد.

از طرف دیگر رشید مظاهری هم با استقلال قرارداد دو ساله دارد و برای خروج از این تیم باید با آبی‌پوشان توافق یا شرایط فسخ یک طرفه‌اش را فراهم کند. او که از عدم دریافت مطالباتش ناراحت است وکیل خود را به باشگاه استقلال فرستاد. عده‌ای این موضوع را به نوتیس(هشدار حقوقی) دروازه بان استقلال مرتبط دانستند. با این شرایط جدایی مظاهری کمی سخت به نظر می‌رسد.

سپاهانی‌ها قصد دارند به سراغ گزینه‌ای بروند که از نظر قیمت، سن و عملکرد به شرایط نیازمند (بعد از خروج از پیکان) نزدیک باشد. از طرف دیگر با امضای قراردادی بیشتر از ۲ سال خیال‌شان را از این پست راحت کنند. به ویژه که تورم قیمت پست دروازه بانی در لیگ برتر خیلی بالا است.

نیما میرزازاد دروازه بان جوان تیم نساجی یکی از گزینه‎های تیم اصفهانی‌ها است. البته جذب او به صورت معاوضه بازیکنان صورت می‌گیرد تا نساجی هم از این بابت رضایت داشته باشد. میرزازاد توسط کی‌روش به تیم ملی جوانان ایران هم دعوت شد و در ۱۹ سالگی اولین بازی لیگ برتری خود را در ملوان تجربه کرد. در واقع وقتی سرمربی سابق تیم ملی ایران روی میرزازاد دست گذاشت شهرت وی چند برابر شد.  او فصل قبل سنگربان اصلی تیمش در لیگ بیستم بود.

هر چند از گوشه و کنار خبر مذاکره سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال با سپاهانی‌ها شنیده می‌شود، اما به نظر می‌رسد گلر استقلال تمایل دارد در تهران بماند و قراردادش را تمدید کند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *