رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زمانی: مراسم دعای روز عرفه برگزار خواهد شد/در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی با برگزارکنندگان برخورد می‌شود

15:00 - 28 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۸۳۱
معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تمام برگزارکنندگان مراسم روز عرفه فردا باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت طبق اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا به برگزارکنندگانی که اصول بهداشتی را به طور کامل رعایت نکنند ابتدا تذکر و سپس با آن‌ها برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی در گفت‌وگو با پیرامون برگزاری مراسمات تدارک دیده شده روز عرفه با وجود شروع تعطیلی ۶ روزه استان‌های تهران و البرز به دلیل اوج گیری ویروس کرونا گفت: طبق گفته وزیر کشور که روز گذشته نیز رسانه‌ای شد مراسم روز عرفه با رعایت سفت و سخت کلیه اصول بهداشتی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیروز هنوز تعطیلی ۶ روزه استان‌های تهران و البرز اعلام نشده بود ابراز کرد: بله روز گذشته هنوز تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز رسانه‌ای نشده بود، اما در همان جلسه روز گذشته با وزیر کشور نیز این تعطیلی مصوب شده بود.

زمانی با تاکید بر اینکه کلیه برنامه‌های روز عرفه باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد خاطرنشان کرد: تمام برگزارکنندگان مراسم روز عرفه فردا باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت طبق اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا با برگزارکنندکانی که اصول بهداشتی را به طور کامل رعایت نکنند ابتدا تذکر و سپس با آن‌ها برخورد خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *