کوچک‌زاده: رأی کمیته استیناف را اعلام نمی‌کنند تا زمان بخرند

15:39 - 13 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۱۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: شرایط جدول و بازی‌ها بسیار حساس است و بهتر است بازی‌ها را از همین حالا همزمان برگزار کنند.

فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد استعفای ساکت الهامی از تیم نساجی و احتمال بازگشت او به تمرینات اظهار داشت: باشگاه با این استعفا مخالفت کرده و پیش بینی می‌شود به زودی به تمرینات برگردد. روز گذشته یک جلسه تمرین سبک کردیم و از امروز تمرینات را برای بازی بعد آغاز می‌کنیم. بازی سختی با صنعت نفت داریم و همه بازی‌ها حساس شده است. این شرایط شامل همه تیم‌ها است و همین حساسیت و فشردگی به کادر فنی و مربیان فشار زیادی می‌آورد. از این رو فکر می‌کنم الهامی تحت فشار بازی‌ها از استعفا حرف زده و به زودی به تمرینات بر می‌گردد.

وی در مورد این که عدم اعلام رای بازی پیکان و سایپا باعث استعفای الهامی است گفت: هر روز پیگیر وضعیت پرونده بازی سایپا پیکان هستیم. حدادیان، سیف اله پور و حتی من بار‌ها با استیناف تماس گرفتیم، ولی هنوز جواب ندادند. من نمی‌دانم تشکیل جلسه در مورد این پرونده مهم واقعا تا این حد زمانبر است؟ چنین شرایطی باعث شده این شائبه بوجود بیاید برخی به دنبال وقت کشی و خریدن زمان هستند.

مدیر تیم نساجی گفت: متاسفانه چیدمان جدول هم به نفع سایپا است و همین در روحیه رقبا تاثیر می‌گذارد. من قبلا بازیکن سایپا بودم و می‌دانم این تیم قابلیت‌های خوبی دارد، ولی فعلا رقیب هستیم و ما هم در انتظار اجرای عدالتیم. منتظر رایی هستیم که به نفع فوتبال ما باشد. همه چیز که در این فوتبال نباید مصلحتی باشد که اگر اینطور باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

کوچک‌زاده با اشاره به جایگاه نساجی در لیگ بیستم عنوان کرد: فاصله امتیازات خیلی زیاد بود. خوشبختانه در هفته‌های اخیر امتیازات خوبی گرفتیم. این فاصله جبران شد، ولی هنوز در منطقه خطر هستیم. امیدوارم باز هم با نتایج قابل قبول از ته جدول جدا شده و با قرار گرفتن در جایگاهی خوب بقا خود را قطعی کنیم.

وی در مورد اعتراض سایپا به برنامه بازی‌ها مخصوصا فاصله بازی‌ها در هفته بیست و ششم گفت: برنامه سازمان لیگ اینطور است و ما به آن احترام می‌گذاریم. ما هم در هفته‌هایی شرایط خوبی نداشتیم، ولی بازی‌ها را انجام دادیم و برنده هم شدیم. وقتی به هفته‌های پایانی فصل می‌رسیم، حساسیت بازی‌ها باعث می‌شود توجه روی جزئیات زیاد می‌شود. بهترین حالت این است که بازی‌ها در هفته‌های آخر که حساسیت بالا است هم زمان برگزار شود.

وی با اعتراض نسبت به بی تفاوتی مسئولان استانی به تیم نساجی تاکید کرد: متاسفانه تا کنون هیچ کدام از قول‌های مسئولان استانی عملی نشده است. حدادیان خیلی تنها است و بدون هیچ کمکی تیم را اداره می‌کند. او همه امکانات را در اختیار ما قرارداده است. خوشبختانه تیم ما از نظر امکاناتی در بهترین شرایط قرار دارند، ولی متاسفانه هیچ کمکی از سوی استان نشده و حمایتی هم از دولت دریافت نمی‌کند. دور از جوانمردی است که باشگاهی خصوصی را در این شرایط اقتصادی تنها بگذارند چرا که ما نه تنها نماینده یک استان بلکه هر سه استان شمالی در لیگ برتر هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *