پیام تسلیت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در پی شهادت رئیس جمهور

9:10 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۲۳۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پیام تسلیت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در پی شهادت رئیس جمهور
وزارت ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شهادت رئیس جمهور و تیم همراه را تسلیت گفتند.

خبرگزاری میزان - به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و تیم همراه در سانحه‌ی بالگرد حین ماموریت در قالب پیام به ملت شریف ایران اعلام کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

غم و اندوهی بی‌پایان جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه‌ی اسفبار مایه تالم جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.»

*پیام تسلیت کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک نیز طی پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان که در حین خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران دچار سانحه سقوط بالگرد شدند را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:

«انّا لله و انّا الیه راجعون
حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان، مایه تأثر شدید ملت بزرگ ایران بخصوص جامعه ورزش کشور شد.

ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران همنشینی این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند متعال خواستار بوده و بدون تردید وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم و مسئولین، باعث عبور از این روز‌ها خواهد شد.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *