تارتار: برد حق ما بود/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به نساجی بزنیم

22:48 - 10 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۶۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از نظر فنی به تیم نساجی احترام می‌گذارم، اما برد حق ما بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

- مهدی تارتار سرمربی پیکان پس از دیدار مقابل نساجی گفت:

*بچه‌های ما یک مقدار خسته بودند و سعی کردیم بازیکنان پر انرژی را به میدان بفرستیم. از نظر فنی به تیم نساجی احترام می‌گذارم، اما برد حق ما بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

*به هر حال ما به حق مان که همان سه امتیاز بود رسیدیم. نیاز مبرم به این برد داشتیم که خوشبختانه اتفاق افتاد.

* توصیه‌ام به افرادی که دست و پا می‌زنند تا تیمشان را نگه دارند این است که بار کج به منزل نمی رسد، باید بارشان را درست بگذارند و دنبال ۳ امتیاز در داخل زمین باشند نه بیرون. مطمئناً آه و ناله ما پشت کسانی که این حکم صادر کردند. 

*ما خودمان می جنگیم اما آنهایی که رای را صادر کردند بدانند آه و ناله من و خانواده‌ام پشت شان است. بازیکن ما تاثیری در نتیجه نداشت هر اتفاقی افتاده نفس عمل مهم است.

*گفتند دزدی اما دزدی کجا بوده؟ بازیکن ما دو دقیقه اضافی در زمین بوده است. مطمئن باشید اشک و آه هواداران نساجی و اصفهانی پشت کسی است که این حکم را صادر کرده است. سه گل و سه امتیاز را به حریف هدیه کردند، ما الان باید در رده هشتم جدول باشیم اما شرایط طوری شده که باید برای بقا بجنگیم.

*روزی که ساکت الهامی به این تیم آمد با خودم گفتم چطور جرات کرده است که این کار را انجام دهد. او نساجی را از انتهای جدول جدا کرد و کاری که خیلی از مربیان بزرگ دنیا نمی‌توانستند انجام دهند. امیدوارم در این ورزش و فوتبال عدالت حاکم شود و حقی ضایع نشود.


برچسب ها: نساجی پیکان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *