بازداشت پیک موتوری سارق

14:57 - 05 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۲۶۱
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پیک موتوری که به بهانه نداشتن آنتن کارت عابر بانک مال باخته را سرقت کرده بود، خبر داد.
- سیدعلی شریفی بیان داشت: چهاردهم آبان ماه سال گذشته پرونده‌ای از کلانتری ۱۰۱ تجریش به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: مال باخته اظهار کرد، شخصی ناشناسی به عنوان پیک موتوری به درب منزلم مراجعه و مدعی شد، بسته‌ای را برای همسایه مان آورده است و هزینه آن هفتصد هزار ریال می‌شود که متاسفانه خریدار در منزل حضور ندارد و در خواست کرد که این بسته را من تحویل بگیرم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: شاکی ادامه داد، پیک موتوری به بهانه اینکه دستگاه کارت خوان وی آنتن دهی ندارد از غفلت بنده سوء استفاده کرده و کارت عابر بانکم را سرقت و به سرعت از محل متواری شد. متعاقب آن مبلغ ۲۰ میلیون ریال به حسابی انتقال داده است.

این مقام انتظامی به شناسایی هویت دریافت کننده مبلغ اشاره کرد و افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که وی ساکن استان فارس می‌باشد که واریز کننده وجه به وی بدهکار بوده است.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام پلیسی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت واریز کننده وجه شناسایی و با شناسایی مخفیگاه وی، دستور دستگیری متهم اخذ شد.

شریفی با بیان اینکه متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی به جرم خود معترف شد، اضافه کرد: در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر روانه زندان شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: متهم برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار این پایگاه قرار دارد.
 

برچسب ها: سرقت پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *