وزیر ورزش و جوانان: مردم با حضور در انتخابات، به استمرار مسیر رشد و توسعه کشور کمک می‌کنند

9:23 - 28 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۳۸۳۶
وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات سرنوشت ۴ ساله آینده کشور را رقم خواهند زد و کمک خواهند کرد که مسیر رشد و توسعه کشور با بالندگی استمرار پیدا کند.

- مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در انتخابات در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز بزرگی است و در این روز رفراندوم بزرگ و سرنوشت ساز برای تثبیت پایه‌های نظام صورت می‌گیرد و مردم حتما شرکت گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای خواهند داشت و برگ زرین دیگری در تاریخ حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم می‌زنند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مطمئنا مردم روز‌های حساسی را به عنوان روز‌های انتخابات در این ۴۳ سال گذشته و با حضور گسترده خود گذراندند و توانسته‌اند برگ‌های زرینی را به ثبت برسانند.

وی اظهار کرد: مردم با حضور گسترده سرنوشت ۴ ساله آینده کشور را به خصوص در بخش انتخاب ریاست جمهوری رقم خواهند زد و کمک خواهند کرد که مسیر رشد و توسعه کشور با بالندگی استمرار پیدا کند.

سلطانی فر بیان داشت: مسیر توسعه کشور با رای و حمایت مردم سرعت بیشتری ‌می‌گیرد تا مسئولان هم بتوانند کماکان از این نیروی عظیم مردم و حضورشان در صحنه‌های مختلف استفاده کنند و در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های کشور قدم‌های اساسی بردارند.

وی در خصوص حضور ورزشکاران در انتخابات اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم مسیر توسعه کشور را با حضور مردم و حمایت جوانان و ورزشکاران با سرعت بیشتری ادامه دهیم و به اهداف و آرمان‌های خود برسیم.

وی در پاسخ به اینکه بعد از انتخاب کجا خواهید بود، گفت: فعلا تصمیم نگرفته ام و دانشگاه یکی از جاهاست و باید ببینیم چگونه می‌شود.

کسب بیشترین سهمیه در المپیک آتی توسط ایران

سلطانی فر در خصوص المپیک نیز گفت: المپیک از حدود اول مردادماه آغاز می‌شود و هفته پایانی فعالیت دولت با برگزاری بازی‌های المپیک مصادف می‌شود.

وی اظهار کرد: در این دوره بیشتر از همه دوره‌هایی است که ایران توانسته است سهمیه بگیرد.

سلطانی فرد افزود: المپیک مثل خیلی از رویداد‌های ورزشی نیست که هر کس اراده کند سهمیه بگیرد، مثلا از بین ۲۱۰ یا ۲۱۵ کشور دنیا در والیبال ۱۲ کشور بیشتر شرکت نمی‌کنند که یکی از آن ۱۲ کشور ما هستیم.

وزیر ورزش اذعان کرد: در بسکتبال و سایر رشته‌ها نیز به همین شکل است و ورزشکاران ما دو سال است که در رشته‌های مختلف در مسابقات کسب سهمیه‌ای شرکت می‌کنند تا بتوانند سهمیه بگیرند و حضور در المپیک افتخار بزرگی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *