طالقانی: فدراسیون فوتبال مهیای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران است

14:10 - 15 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۸۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال به صورت کامل مهیای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال پایتخت است.

- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رییسه فدراسیون درباره موضوعات مطروحه پیرامون تغییر رییس هیئت فوتبال منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم از زحمات و تلاش‌های امیر عرب در طول دوران تصدی این سمت تقدیر و تشکر داشته باشم. واقعیت این است که وی در سه سال حضورش در این سمت منشا خدمات بسیار بود و امیدوارم در آینده هم ورزش کشور همچنان از خدمات او بهره‌مند شود. به محمود پازوکی هم خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم وی با شناختی که از وضعیت فوتبال در جزیره کیش دارد بتواند همچون گذشته تاثیرات مثبتی در این منطقه داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش در ماه‌های گذشته دیدگاه‌های خود را برای ریاست هیئت فوتبال جزیره کیش به فدراسیون منتقل کرده بود و تلاش کمیته امور استان‌ها و فدراسیون بر این استوار بود که در راستای همگرایی طرفین گام بردارد، اما به هر حال این شرایط فراهم نشد و در نهایت پس از مذاکرات بعدی صورت گرفته و به جهت نیاز به هماهنگی میان سازمان منطقه آزاد و هیئت جزیره مباحث مربوط به معرفی رییس جدید هیئت فوتبال کیش در فدراسیون فوتبال انجام گرفت.

رییس کمیته استان‌های فدراسیون درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: موعد زمانی برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان مرکزی دقیقا بر اساس فضای دموکراتیک موجود در مجمع آن استان و درخواست صورت گرفته از سوی مجمع آن انجام گرفت.

طالقانی درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران خاطرنشان کرد: در بحث مربوط به انتخابات هیئت فوتبال استان تهران دو بار ثبت نام صورت گرفته، ولی هنوز پاسخ استعلام‌ها دریافت نشده است. فدراسیون فوتبال به صورت کامل مهیای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال پایتخت است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *