قرارداد رضاییان با الشحانیه در آستانه فسخ نهایی / مقصد جدید رامین مشخص می‌شود

12:36 - 01 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۱۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع ملی‌پوش باشگاه الشحانیه قطر به طور قطع از این تیم جدا شده و تیم جدید خود را ظرف روز‌های آینده معرفی می‌کند.

- رامین رضاییان با اینکه ستاره این فصل باشگاه الشحانیه قطر بود، اما نتوانست با روند گلزنی‌های خود، این باشگاه را نجات داده و از سقوطش به دسته پایین‌تر جلوگیری کند.

با توجه به سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر، رامین ظرف امروز و فردا تیم جدیدش را معرفی خواهد کرد. در این خصوص شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر حضور رامین در پرسپولیس، سپاهان یا تراکتور اما این موضوع به طور کلی منتفی است و شایعاتی که در خصوص حضور این بازیکن در لیگ برتر عنوان می‌شود، صحت ندارد.

از سوی دیگر، باشگاه العربی قطر یکی از مشتریان رضاییان به شمار می‌آید اما این باشگاه منتظر پاسخ نهایی مدافع ملی‌پوش کشورمان است. طبق شنیده‌ها، رامین هنوز پاسخ شفافی به پیشنهاد آنها نداده و در حال بررسی سایر پیشنهادات خود است. چند تیم قطری و البته اروپایی خواهان حضور رامین رضاییان در این تیم هستند. جالب است که برخی از منابع عربی مانند الرایه قطر عنوان کرده‌اند که رضاییان راهی العربی شده است اما این خبر از اساس اشتباه بوده و در العربی شانس کمتری نسبت به سایر تیم‌های قطری دارد. 

نکته بعدی اینکه رضاییان چند پیشنهاد اروپایی به دست آورده و در انتظار آن است تا در صورت بالا رفتن قیمت پیشنهادها، راهی اروپا شود. در واقع او در دوراهی انتخاب ادامه حضور در لیگ قطر یا بازگشت به فوتبال اروپا قرار گرفته و هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است اما هفته جاری رضاییان تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهد کرد. 

به هر شکل با توجه به سقوط الشحانیه به یگ پایین‌تر قرارداد رضاییان به احتمال فراوان فسخ خواهد شد تا این بازیکن بتواند با شرایط بهتری تیم آینده خود را معرفی کند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *