ارتباط پیاده روستا‌های خرم آباد برقرار است/فیشینگ و کلاهبرداری بیشترین جرم‌های فضای مجازی/خلاء آموزش در استفاده از تکنولوژی‌های جدید

19:28 - 06 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۲۷۴۴
در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ششم آبان ماه مشاهده می‌کنید.

ارتباط پیاده روستا‌های خرم آباد برقرار است/به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه را طی امروز دوشنبه ششم آبان ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: ارتباط پیاده روستا‌های خرم آباد برقرار است/ امکان تردد خودرو تا غروب امروز/ هنوز تخلیه لازم نیست

آقا میرزایی گفت: ارتباط پیاده روستا‌های خرم آباد از طریق پل برقرار است و تا غروب امروز امکان تردد خودرو نیز برقرار می‌شود. همچنین آمادگی داریم در صورت نیاز روستا‌های اطراف رودخانه را تخلیه کنیم.

بیشتر بخوانید:فیشینگ و کلاهبرداری بیشترین جرم‌های فضای مجازی

به گفته سرهنگ کاظمی، سرقت از طریق درگاه‌های بانکی جعلی و کلاهبرداری بیشترین آمار تشکیل پرونده در پلیس فتا تهران را دارند.

بیشتر بخوانید:خلاء آموزش در استفاده از تکنولوژی‌های جدید/ بسترسازی لازمه استفاده از فضای مجازی است

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت بسترسازی و همچنین ارایه آموزش‌های لازم برای استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید تهدید‌ها را به فرصت و در نهایت زیست بوم‌های شغلی جدید تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:۱۳ آبان طرح پوشش اجبار بیمه همگانی سلامت آغاز به کار می‌کند/ رسیدگی به شکایت مردم از اجرای بیمه سلامت با سامانه ١۶۶۶

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به تشریح زمان و چگونگی آغاز بیمه همگانی پرداخت و افزود: دوشنبه آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور و سایر مقامات بلند پایه کشوری طرح پوشش اجبار بیمه همگانی سلامت برای همه ملت ایران آغاز به کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:پشت پرده تعریض جاده یاسوج سی سخت چه بود؟ /زاگرس در حال مرگ است

عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری، درباره قطع درختان بلوط جاده سی سخت به یاسوج گفت: تعریض جاده سی سخت یاسوج یک کار غیرمنطقی بود که اتفاق افتاد. این محور ۳۰ کیلومتری بسیار کم تردد است و حتی اگر قبول کنیم بار ترافیکی دارد باید گفت که این جاده فقط ۳۰ کیلومتر است و در صورت بار ترافیکی هم فقط نیم ساعت باید از مناظر زیبای این منطقه لذت برد.

بیشتر بخوانید: توزیع حکمت کارت تا دو ماه آینده/صدور ۱۶۰ هزار کارت برای خانواده شهدا

تبریزی گفت: حکمت کارت ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران تا دو ماه دیگر به دستشان می‌رسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *