طرح نور، شاه بیت ماموریت‌های پلیس است

16:13 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۱۹۴
طرح نور، شاه بیت ماموریت‌های پلیس است
رئیس پلیس پایتخت، با حضور در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به جزئیات اجرای طرح نور (عفاف و حجاب)، گفت: همه ماموریت‌های محوله در تهران بزرگ از اهمیت ویژه برخوردار است، اما شاه بیت این ماموریت ها، طرح نور است.  

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار محمدیان، با حضور در جلسه هدایت سیاسی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و جمعی از فرماندهان و کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی ماموران پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت شهروندان، به ابعاد مختلف این ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: خوشحالم که اقدامات پیشگرانه پلیس در کلانشهر تهران نتیجه داده و امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورده است. 

 این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به برخی از ماموریت‌های پلیس پایتخت در برقراری نظم و آرامش شهروندان خصوصا در مراسم و گردهمایی هایی، چون ۲۲ بهمن، دهه فجر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، عنوان داشت: به لطف خدا، با وجود همه تهدیدات و خرابکاری‌هایی که از سوی دشمن متصور بود، همکارانم در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مقتدرانه ماموریت‌های خود را انجام داده و باعث سربلندی پلیس در نگاه مردم شدند. 

وی به ماموریت‌های محوله پلیس در ایام نوروز امسال نیز اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به افزایش حضور شهروندان برای خرید‌های نوروزی در بازار‌های شهر تهران، خوشبختانه تلاش همکارانم در برخورد با سارقان نتیجه داده و شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت در این روز‌ها بودیم. 

سردار محمدیان به افزایش ۲۰ درصدی کشفیات موادمخدر در ابتدای سال جاری اشاره و تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شبانه روز در پی شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر در شهر تهران هستند و خوشبختانه موفقیت‌های چشمگیری در زمینه کاهش توزیع موادمخدر و افزایش کشفیات داشته ایم. 

وی به افزایش احساس امنیت در شب‌های ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر و تجمع بزرگ قرآنی در شهر تهران اشاره کرد و بیان داشت: حضور پلیس در این ایام و خصوصا شب‌های قدر، باعث شد شهروندان با آرامش و احساس امنیت کامل به مراسم مذهبی و دینی خود برسند. 

رئیس پلیس پایتخت، به اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به عنوان شاه بیت ماموریت‌ها و اقدامات پلیس در سال جدید تاکید و عنوان داشت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع حجاب در دستور کار پلیس قرار گرفت و تا کنون این ماموریت با موفقیت همراه بوده و علیرغم تلاش دشمنان بسیاری از شهروندان و نخبگان از این طرح حمایت کرده اند. 

وی با توصیه به ماموران و کارکنان حاضر در این طرح، تاکید کرد: صعه صدر خود را بالا ببرید و تلاش کنید که بهتر از قبل از ماموریت به انجام برسد و همواره به خاطر داشته باشید که خدا همراه ماست. 

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *