اصلاح اساسنامه خانه احزاب با تصویب شورای مرکزی قانونی است

14:32 - 25 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۸۵۲
خبرگزاری میزان: دبیرکل اسبق خانه احزاب گفت: با تصویب اصلاح اساسنامه خانه احزاب در شورای مرکزی این اصلاحات اجرایی و شکل قانونی دارد و این موضوع نیازی به تصویب کمسیون ماده 10 احزاب ندارد.
اصلاحات اساسنامه خانه احزاب با تصویب شواری مرکزی قانونی و اجرای است

حجت‌الاسلام سید حسین موسوی تبریزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره آخرین اخبار از بازگشایی خانه احزاب و اصلاح اساسنامه این تشکل اظهار کرد: خانه احزاب با تلاش و همکاری دولت و وزارت کشور و همه احزاب به سمت بازگشایی مسیر خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: جلسه عمومی و فوق‌العاده خانه احزاب هفته گذشته با حضور همه جریان‌های سیاسی برگزار شد و اصلاحاتی که احزاب پیرامون اساسنامه مدنظر داشتند مورد بحث قرار گرفت.

این فعال سیاسی درباره روند تصویب و اجرایی شدن اصلاح اساسنامه خانه احزاب گفت: با تصویب اصلاحات موردنظر اساسنامه خانه احزاب در شواری مرکزی این اصلاحات شکل قانونی دارد و قابل اجرا است.

موسوی تبریزی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاحات اساسنامه خانه احزاب بعد از بررسی و تصویب شورای مرکزی باید به تصویب کمیسیون ماده 10 نیز برسد یا نه؟ تصریح کرد: این موضوع نیازی به تصویب کمیسیون ماده 10 احزاب ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور نماینده کمسیون ماده 10 احزاب در جلسات خانه احزاب به طورحتم وی باید در جریان موضوعات مطرح شده قرار گیرد تا بحثی خلاف قانون مجلس و کمسیون ماده 10 در این جلسات اتخاذ نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *