آخرین اخبار از زمان قرعه‌کشی و آغاز لیگ نوزدهم از زبان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ

0:17 - 07 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۰۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ آخرین اخبار در خصوص آغاز لیگ نوزدهم را اعلام کرد.

آخرین اخبار از زمان قرعه‌کشی و آغاز لیگ نوزدهم از زبان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ

سعید فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه سرانجام چه زمانی مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: از ابتدا هم عنوان کردیم که تنها راه آغاز فصل جدید لیگ برتر، آماده‌سازی ورزشگاه‌هاست و متأسفانه برخی فکر می‌کنند که ما از روی هوس چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کنیم.

وی افزود: ورزشگاه‌های سیرجان، جم و بوشهر در حال آماده‌سازی و رفع نواقص موجود هستند و ورزشگاه‌های نقش جهان، یادگار امام(ره)، امام رضا (ع) و آزادی هم تا حدود زیادی در این زمینه پیشرفت داشته‌اند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: ما پیش از این عنوان کردیم که ده مرداد لیگ برتر آغاز خواهد شد، اما در شرایط کنونی بعید است این اتفاق رخ دهد، با این حال این آمادگی را داریم که هر زمان ورزشگاه‌ها آماده شود، بلافاصله قرعه‌کشی و بعد از آن هم لیگ آغاز شود.

فتاحی در پاسخ به این  پرسش که زمان قرعه‌کشی لیگ جدید هم مشخص نشده است، عنوان کرد: تاریخ قرعه‌کشی لیگ هم بستگی به آمادگی ورزشگاه‌ها دارد. به فکر فشردگی لیگ هم البته بوده‌ایم و هر زمان که ورزشگاه‌ها آماده باشند، ما مسابقات را آغاز خواهیم کرد و پیش‌بینی اینکه نگذاریم مسابقات فشرده شود را هم کرده‌ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *