دبیرکل بنیاد هابیلیان: ۱۶ سال است که منافقین تمام انرژی خود را در کاخ سفید صرف کرد‌ه‌اند

18:16 - 10 تير 1398
کد خبر: ۵۲۹۷۹۰
دسته بندی: سیاست
دبیرکل بنیاد هابیلیان، گفت: منافقین بعد از سقوط صدام توسط آمریکا، تمام انرژی خود را به مدت ۱۶ سال در کاخ سفید صرف کردند و امروز در حال برداشت انرژی خود هستند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان: ۱۶ سال است که منافقین تمام انرژی خود را در کاخ سفید صرف کرد‌ه‌اندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، محمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان در سومین نشست از مجموعه نشست‌های «کمپ فیک‌ها» که به بررسی حقوق بشر آمریکایی و تروریسم سایبری می‌پردازد، اظهار کرد: برخی معتقدند منافقین بعد از پیروزی انقلاب منحرف شدند، اما بنده معتقدم انحراف منافقین از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و از همان زمان تشکیل گروهک در سال‌های ۱۳۴۵ و ۱۳۴۶ آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب، شاه هرجا می‌خواست درباره انقلابیون صحبت کند، اصلاح «ارتجاع سرخ و سفید» را به کار می‌برد و برای همه منافقین یک نسخه می‌پیچید و همه انقلابیون را به بلوک شرق نسبت می‌داد، گفت: من فکر می‌کنم کم‌خطرترین چهره منافقین، چهره تروریستی آنهاست.

دبیرکل بنیاد هابیلیان ادامه داد: گروه‌های مسلح زیادی در اوایل انقلاب اسلامی دست به سلاح بردند و از همان زمان مبارزه با این گروه‌ها آغاز شد. منافقین قبل از دست به سلاح بردن توانسته بودند میان جامعه اسلامی یک شکاف جدی و تردید عمیق ایجاد کنند به نحوی که برخی از شخصیت‌های موجه انقلاب اسلامی را هم با خود همراه کرده بودند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه ابتدای پیروزی انقلاب خیلی سخت بود جامعه را نسبت به این موضوع روشن کرد که نفاق به اولین رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران تغذیه فکری می‌دهد، گفت: منافقین بعد از سقوط صدام توسط آمریکا، تمام انرژی خود را به مدت ۱۶ سال در کاخ سفید صرف کردند و امروز در حال برداشت انرژی خود هستند.

وی افزود: منافقین از زمان سقوط صدام، سرکرده خود را مخفی کرد و همسر سرکرده خود را یک ژست جدید بر سر کار آورد تا اگر‌روزی کسی هم مدعی شد این گروه تروریست بوده، گناهان بر گردن کسی بیفتد که دیگر حضور فیزیکی ندارد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان ادامه داد: جالب است که آن گروهی که خشن‌ترین اقدامات و جنایات را در کشور ما انجام داده است، امروز بیشترین محور صحبت‌هایش حول بحث دموکراسی و آزادی می‌چرخد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه ما نباید بگذاریم جنایت‌های منافقین فراموش شود، گفت: متاسفانه حدود ۲۰ سال در کشور ما سیاستی اعمال شد که زیاد به منافقین پرداخته نشود و این ۲۰ سال به این گروهک فرصتی برای تغییر چهره داد. متاسفانه نسل فعلی ما از سوابق منافقین چندان آگاه نیستند.

وی با بیان اینکه اگر مطالعه‌ای در سیر جنگ تحمیلی داشته باشیم، متوجه می‌شویم که بعد از پیوستن منافقین به صدام، وضعیت جبهه‌ها و نیرو‌های مسلح ما چه تغییری پیدا کرد، گفت: خدمت‌های فراوان منافقین به صدام باعث شده بود صدامی که به شدت ضدایرانی بود بیشترین امکانات و تجهیزات را برای منافقین فراهم کند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان ادامه داد: یکی از بازمانده‌های منافقین اینگونه تعریف می‌کرد که آنقدری که ما در عراق قدرت داشتیم استخبارات عراق قدرت نداشت.

هاشمی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه دشمن امروز در جنگ نرم، نهایت استفاده را از حضور منافقین می‌برد، گفت: فردی به نام حشمت علوی چندین سال است برای سایت‌ها و مراکز معتبربه خصوص مراکز جنگ طلب آمریکا مقاله نویسی می‌کند. حشمت علوی در یکی از سایت‌های نزدیک جمهوری‌خواهان آمریکا ۶۱ مقاله طی یک سال نوشته بود. چندی پیش مشخص شد که چنین شخصی اصلا وجود خارجی ندارد و تمام مقالات منتشر شده به نقل از این فرد، به اصطلاح فیک بوده است.

وی ادامه داد: نیرو‌های جوان و فعالان حوزه فرهنگی‌ما کمک شایانی می‌توانند در این زمینه انجام دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *