مدافع جوان آبی‌اناری‌ها تمدید کرد

16:07 - 20 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۳۰۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدافع جوان آبی‌اناری‌ها تمدید کرد
پائو کوبارسی پدیده ۱۷ ساله تیم فوتبال بارسلونا قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ با این باشگاه تمدید کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام باشگاه کاتالا‌ن‌ها، پائو کوبارسی مدافع ۱۷ ساله تیم فوتبال بارسلونا قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ با بند فسخ ۵۰۰ میلیون یورویی تمدید کرد.

کوبارسی در فصل جاری با انجام ۲۰ بازی برای کاتالان‌ها و عملکرد خوبی که از خود بر جای گذاشت مدیران بارسا را مجاب کرد تا یک قرارداد جدید روی میز او بگذارند. قرارداد کوبارسی که تا سال ۲۰۲۶ تمام می‌شد با پیشنهاد خوان لاپورتا رئیس این باشگاه برای حفظ این بازیکن و بهبود در قرارداد این بازیکن جوان پیشنهاد تمدید تا سال ۲۰۲۷ و بند فسخ ۵۰۰ میلیون یورویی دادند که پس از موافقت این بازیکن به طور رسمی اعلام شد.

این مدافع جوان از سن ۱۱ سالگی در بارسلونا فوتبال را شروع کرده و این فصل توسط ژاوی به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد. او در ۲۰ بازی از رقابت‌های مختلف برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته است.

او که سابقه بازی در تیم‌های زیر ۱۵، زیر ۱۶ و زیر ۱۷ سال اسپانیا را دارد، در سال جاری میلادی به تیم ملی اسپانیا دعوت شده و دو بازی ملی هم در کارنامه حرفه‌ای‌اش به ثبت رسیده است.

مدافع جوان آبی‌اناری‌ها تمدید کرد

برنامه این است که در سال ۲۰۲۵ و زمانی که پائو ۱۸ ساله خواهد شد، قراردادی جدید تا ۲۰۲۹ امضا شود. کوبارسی فصل بعد ۲ میلیون یورو خالص دستمزد خواهد گرفت و سال به سال این رقم بیشتر می‌شود تا در فصل ۲۹-۲۰۲۸ به ۱۲ میلیون یورو ناخالص (۶ میلیون یورو خالص) برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *