ویسی: فولاد با کسب ۶ امتیاز در لیگ برتر می‌ماند

22:32 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۸۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ویسی: فولاد با کسب ۶ امتیاز در لیگ برتر می‌ماند
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: تیم ما با کسب ۶ امتیاز از ۴ بازی صد در صد در لیگ برتر می‌ماند.

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی پس از شکست ۲ بر صفر فولاد مقابل تراکتور، اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما متاسفانه برخلاف جریان بازی گل خوردیم. تیم ما انتهای جدول است و از لحاظ روحی و روانی مشکلات زیاد و استراس بردن دارد، پس از گل شجاع از این لحاظ خراب شدیم. در نیمه دوم با بچه‌ها صحبت کرده و کار را خیلی خوب شروع کردیم، اما متاسفانه بار دیگر باز هم برخلاف جریان بازی گل خوردیم. در ادامه هم با ۹ نفره شدن ما، تراکتور بازی را کنترل کرد.

وی افزود: هنوز چهار بازی دیگر داریم و به آینده امیدوار هستیم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از این وضعیت بیرون بیاییم. پنج تیم برای نیفتادن تلاش می‌کنند که ما هم جزء آن‌ها هستیم. البته فقط خوب کردن کافی نیست. حتی اگر بد بازی کنیم باید ببریم. در حال حاضر وضعیت مناسبی نداریم. باید با ریکاوری روحی و روانی به مصاف استقلال برویم.

سرمربی فولاد تصریح کرد: ۳ بازی پایانی ما در اهواز است. آنجا باید نهایت تلاش خود را برای بردن به کار بگیریم تا سقوط نکنیم.

ویسی درمورد دلیل ضعف این تیم روی توپ‌های تیر دوم، گفت: بروید و ببینید تمام کرنر‌های تراکتور از سمت راست روی تیر یک ارسال می‌شد که ما این تیر را بسته بودیم. کرنر‌هایی را هم که از سمت چپ می‌زدند یا روی نقطه پنالتی فرود می‌آمد یا تیر دور. تمام تمرکز خود را گذاشته بودیم که برعکسش را انجام دادند. وقتی تیم استرس دارد و به این شکل گل می‌خورد، شرمنده هواداران می‌شود. باید تلاش خود را بیشتر کند. هواداران هم نظراتی را از بالا القا می‌کنند که بازیکن ما آن‌ها را می‌فهمند.

وی درپاسخ به این سوال که آیا بدترین روز‌های عمر خود را تجربه می‌کند، عنوان کرد: آنچه در این بازی می‌خواستیم محقق نشد. روز‌های سخت‌تر از این هم داشتم. این زندگی ما است. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. این روز‌های سخت را پیش از این دیده بودم و باز هم می‎‌بینم، اما اطمینان داشته باشید تیم ما با یک برد که باید خیلی زود به دست بیاوریم، از این استرس بیرون می‌آید.

سرمربی فولاد ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم از دیدار‌های باقی‌مانده، امتیاز‌های لازم را بگیریم. احساس می‌کنم تیم ما با ۶ امتیاز می‌ماند و تلاش می‌کنیم با همت و پشتکار این تعداد امتیاز را بگیریم. تمام حمایت خود را پشت تیم‌های خوزستان بگذارید تا اگر توانستیم ۳ تیم و در غیر این صورت ۲ تیم را نگه داریم تا مردم اذیت نشوند. خود بچه‌ها شرایط مردم را می‌بینند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *