نویدکیا: خوب و منطقی بازی کردیم، اما گل بدی خوردیم

22:01 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۸۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نویدکیا: خوب و منطقی بازی کردیم، اما گل بدی خوردیم
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقابل تیم نفت آبادان خیلی خوب و منطقی بازی کردیم، اما متاسفانه یک گل خیلی زیبا را بد خوردیم!

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان در پایان بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در مورد بازی فکر میکنم باز خوبی بود و این بازی با فشار بالایی برای ما بود، خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم، اما متاسفانه یک گل خیلی بد خوردیم. از آن لحاظ برای ما بد بود، اما از لحاظ زیبایی خیلی گل زیبایی بود. 

وی ادامه داد: سعی کردیم تا جایی که می‌شود بخاطر فوق العاده متراکم بازی کردن تیم نفت آبادان، بتوانیم از کناره‌ها خوب استفاده کنیم. تا کناره‌ها خیلی خوب توپ‌ها را می‌رساندیم و سعی می‌کردیم گردش توپ هایمان خوب باشد، اما در ارسال هایمان در موقعیت‌سازی‌ها آنطور که باید نبودیم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: صنعت نفت یک مقدار فضا‌ها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضد حملات تا آنجایی که می‌توانستیم سعی کردیم موقعیت‌های خاصی به حریف ندهیم. در مجموع برای ما بازی خوبی بود؛ از این لحاظ که باید در شرایط سخت این تجربه‌ها را داشته باشیم و همیشه اینطور نیست که شرایطمان خوب است. 

نوید کیا در پایان خاطرنشان کرد: باید برویم خیلی حساب شده به این بازی خیلی خوب نگاه کنیم و ببینیم و فکر کنیم که کجا‌ها چه مشکلاتی داشتیم. یک مقدار کمبود بازیکنان دست ما را بسته بود برای اینکه تغیرات خاصی نداشتیم. در مجموع به تیم صنعت نفت تبریک میگویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *