پورموسوی: دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما مساوی عادلانه بود

20:45 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۸۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پورموسوی: دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما مساوی عادلانه بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود، به دنبال برد بودیم، سپاهان تیم بزرگی است و این یک امتیاز از تیم بزرگ سپاهان در نقش‌جهان کار بزرگی است.

خبرگزاری میزان - سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: به داور بابت قضاوت خوبی که داشت خسته نباشید، می‌گویم؛ بارندگی از کیفیت بازی کم کرد، اما هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: یک گل از سپاهان عقب بودیم، اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و یک امتیاز باارزش مقابل تیم بزرگ به دست آوردیم و به ۴ هفته پایانی امیدوار هستیم. در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود، به دنبال برد بودیم، سپاهان تیم بزرگی است و این یک امتیاز از تیم بزرگ سپاهان در نقش‌جهان کار بزرگی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هفته گذشته با ملوان مساوی کردیم و باید ۵ هفته امیدوار می‌بودیم، تا هفته آخر در کش و قوس هستیم، تیمی که بتواند از لحاظ روانی بهتر باشد، در پایان موفق خواهد بود؛ این امتیاز بار روانی را کاهش خواهد داد.

وی در پایان گفت: وقتی عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن ندادیم، در نیمه سعی کردیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا یک یا ۳ امتیاز به دست بیاوریم، بازیکنان ناامید نمی‌شوند و در نیمه دوم باور خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *