رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان زنجان: تحقق شعار سال، نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش دولتی و خصوصی است

11:56 - 07 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۰۵۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان زنجان: تحقق شعار سال، نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش دولتی و خصوصی است
رئیس کل دادگستری استان زنجان بر لزوم تلاش و همت مضاعف مدیران و مسئولان بخش‌های دولتی و خصوی در جهت تحقق شعار سال تاکید کرد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای این ستاد بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: تاکید چندین ساله ایشان بر توجه به اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر میکند؛ لذا عمل به فرمایشات ایشان نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولین قضایی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولین قضایی برای رفع موانع و مشکلات قضایی واحد‌های تولیدی داشتند بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تاکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق با بیان اینکه بر اساس گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی و یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولین متولی امر باید راهکار‌هایی برای رفع موانع این واحد‌ها صورت گیرد.

وی افزود: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات موثر باشد و همه مسئولین باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحد‌های تولیدی راکد در استان است.

در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های مختلف شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است بازدید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *