الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است

16:54 - 06 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۰۰۹
الحوثی: رژیم صهیونیستی بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته‌جمعی تبدیل کرده است
دبیرکل انصارالله یمن با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: نبش قبر و سرقت اعضای بدن بیماران و قتل پرسنل پزشکی از جمله جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری میزان - عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن، پنجشنبه، ۶ اردیبهشت در سخنرانی خود با بیان اینکه درصد شهدا و مجروحان غزه تقریباً ۶ درصد از جمعیت نوار غزه است که درصد بالایی است و ممکن است یکی از بالاترین درصد‌ها در این دوره از نظر کشتار و نابودی که در حال وقوع است، باشد، گفت: اشغالگری اسرائیل بیمارستان‌های غزه را به گور‌های دسته جمعی تبدیل کرده و پرسنل پزشکی را هدف قرار داده است.

وی افزود: دشمن به انواع جنایات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و نسل‌کشی، ویرانگری و ربودن فلسطینی‌ها را همچنان مرتکب می‌شود.

حوثی افزود: دشمن صهیونیست از تکنیک‌های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین مرتکب می‌شود که از جمله آنها، پخش صدای فریاد ناله و درخواست کمک از طریق بلندگو‌های نصب‌شده بر روی پهپاد‌های خود است تا مردم پس از شنیدن صدا برای کمک به سمت منبع صدا حرکت کنند و پس از جمع شدن مردم در محل، آن‌ها را هدف قرار دهد.

مقام ارشد انصارالله، گفت: نبش قبر و سرقت اعضای بدن بیماران و قتل پرسنل پزشکی از جمله دیگر جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ غزه بوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *