تحولات آمریکا|

انتقاد ترامپ از نتانیاهو/ ۴ افسر پلیس در کارولینای شمالی کشته شدند

16:03 - 11 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۸۶۸
انتقاد ترامپ از نتانیاهو/ ۴ افسر پلیس در کارولینای شمالی کشته شدند
رئیس جمهور سابق آمریکا، ‌به شدت از سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی انتقاد کرد.

خبرگزاری میزان – دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، به شدت از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و متحد دیرینه خود، در پی عملیات طوفان الاقصی انتقاد کرد.

ترامپ در گفت‌وگو با مجله آمریکایی تایم گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند موقعیت نتانیاهو را به دست بگیرند.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا بیان کرد:  آنچه در ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) اتفاق افتاد هرگز نباید رخ می‌داد و همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

وی یادآور شد: بسیاری از ۷ اکتبر آگاه بودند، اما اسرائیل از آن آگاه نبود و نتانیاهو به شدت در این مورد سرزنش می‌شود.

دادگاه ترامپ از سر گرفته می‌شود

دونالد ترامپ در دو روز آینده متمرکزترین تلاش خود را انجام خواهد داد تا محاکمه جنایی خود را به یک سرمایه سیاسی تبدیل کند و از دادگاه به مسیر مبارزات انتخاباتی رفته و دوباره بازگردد.

محاکمه رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی در نیویورک از سر گرفته می‌شود، زیرا دادستان‌ها به دنبال اثبات این موضوع هستند که ترامپ سوابق تجاری خود را برای سرپوش گذاشتن بر یک رابطه پنهانی جعل کرده و در نتیجه با گمراه کردن رأی‌دهندگان در انتخابات ۲۰۱۶ مداخله کرده است.

آن‌ها تمایلی به افشای شهود از قبل برای محافظت از آن‌ها در برابر حملات ترامپ نداشته‌اند، اما انتظار می‌رود که به بازجویی از یک بانکدار سابق مایکل کوهن و وکیل وسابق که به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن، پول پرداخت کرده است، ادامه دهند.

هشدار کنگره به دادگاه کیفری بین‌المللی درباره رژیم صهیونیستی

پایگاه آمریکایی آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا به دادگاه کیفری بین‌المللی نسبت به صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیست هشدار دادند.

اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت علیه مقامات صهیونیست با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

براساس گزارش آکسیوس، اعضای کنگره اشاره کردند که در صورت صدور حکم بازداشت علیه مقامات صهیونیست، روی قوانینی برای مقابله با این اقدام کار خواهند کرد.

تیراندازی در کارولینای شمالی؛ ۴ افسر پلیس کشته شدند

به گفته پلیس آمریکا، در جریان تیراندازی در کارولینای شمالی، ۴ افسر که حکم بازداشت یک جنایتکار تحت تعقیب را به دلیل حمل سلاح داشتند، کشته و ۴ افسر دیگر زخمی شدند.

جانی جنینگز، رئیس پلیس شارلوت-مکلنبورگ گفت که برخی از افسرانی که برای نجات گروه اول افسران به محله شارلوت شتافتند، نیز در این تیراندازی زخمی شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *