«مداربسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»

16:26 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۶۵۹
«مداربسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
جدیدترین قسمت از برنامه «مداربسته» به میزبانی «سیدجواد هاشمی»، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو سیما، در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی همراه با سید جواد هاشمی (بازیگر، مجری و کارگردان) گفت‌وگویی صمیمانه و شنیدنی خواهند داشت.

سید جواد هاشمی با بازی در فیلم «پرواز در شب» به کارگردانی «رسول ملاقلی پور» در سال ۱۳۶۵ وارد سینما شد؛ و نخستین حضور تلویزیونی او در سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه «سیمرغ» بود. هاشمی که فیلم «آهوی پیشونی سفید» را کارگردانی کرده است، در زمینه‌های تئاتر، آهنگسازی، اجرا و نویسندگی نیز فعالیت دارد، که از جمله آثار او در زمینه نویسندگی

می‌توان به «پرواز»، «قصه پرماجرا»، «باران»، «یک صبح پرماجرا» و «پنج نمایشنامه» اشاره کرد. در سال ۱۳۸۵ سید جواد هاشمی در فیلم سینمایی اخراجی‌ها ۱، ۲ و ۳ به کارگردانی مسعود ده نمکی که سال‌های جنگ تحمیلی را روایت می‌کند، بازی کرده است.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آن‌ها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که تازه‌ترین قسمت آن با حضور سید جواد هاشمی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *