گفت‌وگو|

نوری: شمس‌آذر فراتر از تصورات ظاهر شد/ پرسپولیسی‌ها کمتر برای استقلال حاشیه‌سازی کنند

0:45 - 01 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۹۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نوری: شمس‌آذر فراتر از تصورات ظاهر شد/ پرسپولیسی‌ها کمتر برای استقلال حاشیه‌سازی کنند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شمس آذر تیم خطرناکی بود و می‌توانست کار را برای ما پیچیده کند، اما خداراشکر به پیروزی رسیدیم و ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کردیم.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی استقلال برابر شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی بسیار جذاب و پرهیجانی بود، به بازیکنان و علی‌الخصوص کادرفنی زحمت کش استقلال تبریک می‌گویم. بازیکنان در این بازی ما را به آینده امیدوار کردند و نشان دادند که امتیازات را در آینده از دست نمی‌دهند.

وی ادامه داد: شمس آذر فراتر از آن چیزی بود که فکر می‌کردیم و در ۱۵ دقیقه پایانی روی غفلت مدافعان استقلال چیزی نمانده بود که ۳ امتیاز را از دست بدهیم. چنین اشتباهاتی در این مقطع از لیگ نباید تکرار شود چرا که به بهای از دست دادن جام ختم می‌شود. مدیریت در زمان نقل و انتقالات، باید هافبک و طراح درجه یک برای تیم جذب می‌کرد که نکرد و اکنون مشاهده می‌کنیم که ماشاریپوف تنهاست و هیچ مکملی ندارد. نکونام به خوبی تیم را مدیریت کرده و کارش درست است.

*تراکتور شرایط خوبی ندارد، اما نباید آنها را دست کم گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار بعدی استقلال مقابل تراکتور، عنوان کرد: استقلال شانس اصلی قهرمانی است و همه چیز دست خودمان است و اگر بازیکنان همینگونه ادامه دهند قطعاً هیچ تیمی نمی‌تواند جلودار استقلال باشد. تراکتور اکنون در شرایط خوبی نیست و بعد از خروج خمز این تیم وارد بحران شده، اما نباید این تیم را دست کم بگیریم، زیرا بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارند و از همه مهم‌تر بازی در تبریز برگزار می‌شود که از این حیث باید خیلی خوب این تیم را آنالیز کنیم که به مشکل برنخوریم.

نوری در ادامه درباره مسیر قهرمانی و ۶ بازی باقی مانده لیگ، متذکر شد: پرسپولیس الان یک امتیاز با صدر اختلاف دارد و بعید می‌دانم این اجازه را پیدا کند که به قهرمانی برسد هرقدر هم بخواهد تلاش کند، اما استقلال اجازه این کار را به آن‌ها نخواهد داد. برای رسیدن به قهرمانی بازیکنان باید بیشتر از هرچیز مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذارند و فقط به حفظ آرامش تیم فکر کنند. ما هرچند تیم بزرگی هستیم، اما نباید هیچکدام از بازی‌ها را کوچک بشماریم.

*پرسپولیسی جوسازی نکنند و حسادت را کنار بگذارند

بازیکن سال‌های دور استقلال در ادامه درباره برخی حواشی موجود درباره انتقال مالکیت استقلال، بیان داشت: متأسفانه مدیریت استقلال کاربلد نیست و نمره بسیار ضعیفی در این کار گرفت. از خطیر بیشتر از اینها انتظار می‌رفت، اما با حواشی و اتفاقاتی که رقم زد باعث شد که تیم برای مدتی متشنج شود. یک نمایشی به وجود آوردند و اسم هلدینگ خلیج فارس را آوردند و گفتند تیم را واگذار کردیم که امیدوارم این حرف راست باشد.

وی در این رابطه افزود: اگر استقلال به این هلدینگ واگذار شود قطعاً در آینده اتفاقات خوبی برای تیم خواهد افتاد و کمترینش این است که دیگر از زیر تصمیمات مقامات دولتی خارج می‌شود و دیگر اتفاقات مجوز حرفه‌ای و حذف از آسیا را نخواهیم داشت. از دوستان پرسپولیسی هم خواهش می‌کنم که جوسازی نکنند و حسادت را کنار بگذارند. به هر حال استقلال بهترین و با اصالت‌ترین تیم ایران و آسیاست و باید خوشحال باشند که اتفاقات خوبی برای ما بیفتد. نصیحتم به پرسپولیسی‌ها این است که کمتر برای استقلال حاشیه‌سازی کنند.

*مدیریت استقلال بسیار ضعیف عمل کرده

نوری در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم مدیریت استقلال بسیار ضعیف عمل کرده و اگر کمی ریزتر به ماجرا نگاه کنیم می‌بینیم که استقلال هیئت مدیره درست و درمانی هم ندارد و کسی نیست که حواشی را کنترل کند. از عملکرد کادرفنی استقلال راضی هستم، زیرا در مواقع حساس به خوبی بازیکنان را از اتفاقات داخل باشگاه دور می‌کنند و با تزریق آرامش به اردوگاه استقلال کمک می‌کنند که ان‌شاءالله یک قهرمانی دیگر را به تالار افتخارات باشگاه اضافه کنیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *