استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل شمس‌آذر چه گفتند؟

21:20 - 31 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۹۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل شمس‌آذر چه گفتند؟
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل شمس‌آذر قزوین به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب،‌ حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

استقلالی‌ها بعد از این پیروزی و بازگشت به صدر جدول به اظهارنظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*سیدحسین حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!

*بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌مان بود، اما اواخر بازی تلخ شد و دو گل خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد است که نتیجه ۳ بر صفر را ۳ بر ۲ کنیم. گل که می‌خوریم همه مقصر هستیم. متأسفانه غفلت کردیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر برنده شدیم و هنوز ۶ بازی دیگر داریم.

*اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند، ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

*دروازه‌بان استقلال در خصوص اعتراض هواداران به فرایند داوری‌ها علیه تیم‌شان گفت: من نمی‌توانم صحبت کنم و اگر می‌خواهید ۶ ماه محروم شوم، صحبت کنم!

*آرمین سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم

*آرمین سهرابیان که در دیدار امروز (جمعه) استقلال - شمس آذر قزوین را به دلیل مصدومیت از دست داد، درباره آخرین وضعیت خود گفت: من مشکل جزئی در کشاله پایم اتفاق افتاد و ۱۰، ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم.

*وی در مورد شانس قهرمانی استقلال پس از برتری برابر شمس آذر تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. با همه چیز می‌جنگیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. هواداران لطف کرده و امروز استقبال خیلی خوبی داشتند.

*سهرابیان در پاسخ به این پرسش که به دیدار با تراکتور تبریز می‌رسد یا نه، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که برسم.

*صالح حردانی: داور می‌توانست خطای روی من را هم پنالتی بگیرد

*خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. واقعاً هواداران عزیزمان سنگ تمام گذاشتند. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد هم حمایت کنند تا سه امتیاز‌ها را بگیریم.

*وی در واکنش به این موضوع که استقلال در دقایق پایانی تمرکزش را از دست داد، گفت: آن شرایط بازی است و روی اتفاق گل خوردیم. مهم سه امتیاز بود که گرفتیم. به نظرم وحید کاظمی یکی از بهترین داوران لیگ هستند، ولی در زمانی که ۳ بر صفر جلو بودیم می‌توانست خطای روی من را هم پنالتی بگیرد.

*محمدحسین مرادمند: خداراشکر این سیلی را الان خوردیم

*شادی بعد از گل به خاطر دو تا از رفقای خوبم بود که در پایان فصل مصدوم شدند. دوست داشتم به یاد خوشحالی گل‌هایی که در این سال‌ها انجام دادند این شادی گل را به محمد دانشگر و مهدی مهدی‌پور تقدیم کنم.

*مرادمند راجع به صحبت‌هایش با ابوالفضل جلالی پیش از ارسال ضربه کرنر که تبدیل به گل شد، خاطر نشان کرد: به او گفتم که توپ را روی تیر یک بریز. در واقع به او آدرس دادم که توپ را به کجا ارسال کند.

*وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد، گفت: پنج دقیقه عدم تمرکز بود و آنقدر که باید و شاید در زمین تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنم که این سیلی را الان خوردیم. باید بدانیم که در فوتبال باید ۱۰۰ تمرکز را داشته باشیم. در کل خدا را شکر این سه امتیاز را گرفتیم.

*آرش رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است

*بازی قشنگ و پرگلی بود. تا دقیقه ۸۲ تیم ما خوب بازی کرد، ولی هفت هشت دقیقه تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم، ولی مهم سه امتیاز است که گرفتیم.

*وی در واکنش به این موضوع که آیا همچنان معتقد است نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود، گفت: اصلاً بحث گذاشتن نیست؛ به نظرم در هفته‌های آخر بازی‌ها با VAR برگزار شود، بهتر است. اصلاً حق کسی خورده نشود، نه ما و نه تیم رقیب.

*هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش می‌تواند دوباره با استقلال قهرمان شد، تصریح کرد: شش بازی و شش فینال مانده است. ما کاری به تیم دیگر نداریم و تمرکز روی تیم خودمان است. ما سعی می‌کنیم بازی خودمان را ببریم. فشار برای قهرمانی هم زیاد است، ولی سعی می‌کنیم برنده باشیم و قهرمان شویم.

*به نظرم کاظمی یکی از قضاوت‌های خوبش بود. به نظرم یک صحنه روی حردانی می‌توانست پنالتی بگیرد. به هر حال به او تبریک می‌گویم و به نظرم یکی از قضاوت‌های خوبش بود.

*روزبه چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد

*هواداران سنگ تمام گذاشتند و استقلال را تشویق کردند. باید بازی را خیلی راحت‌تر از این تمام می‌کردیم. با این حال بعد از اینکه مسابقه ۳ بر صفر شد، بازی را ساده گرفتیم. خودمان مسابقه را سخت کردیم و باید از آن درس بگیریم.

*وی در مورد کار سخت استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در خانه تراکتور تبریز خاطر نشان کرد: همه دیدار‌ها سخت است. دیدار با آلومینیوم در اراک نیز باید راحت‌تر تمام می‌شد، اما سخت شد. همه دیدار‌ها دشوار است و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. در وقفه لیگ خودمان را به‌صورت صد درصد آماده می‌کنیم تا نتیجه خوبی مقابل تراکتور بگیریم.

*مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پس از انتقادات آبی‌ها از شرایط استقلال، تغییری در وضعیت این باشگاه ایجاد شد یا خیر، گفت: خیر. باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم. شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *