داوران پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند

14:29 - 09 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۰۰۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
داوران پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند
فهرست اسامی داوران در بخش‌های ۵ گانه پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» منتشر شد.

خبرگزاری میزان - به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدجواد اخوان روزنامه‌نگار و مدیرمسئول روزنامه جوان، علی‌اصغر محکی روزنامه‌نگار و مدرس علوم ارتباطات اجتماعی، حامد هادیان روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای، مسعود پیرهادی روزنامه‌نگار و سردبیر روزنامه رسالت و مرتضی درخشان روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای، هیات ۵ نفره داوران پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» را تشکیل می‌دهند.

بر این اساس، علی‌اصغر محکی در بخش تیتر و متن کوتاه، محمدجواد اخوان در بخش آثار ویدئویی، مسعود پیرهادی در بخش عکس و عکس نوشت، مرتضی درخشان در بخش آثار صوتی و حامد هادیان در بخش گرافیک، مجموع آثار رسیده به این پویش رسانه‌ای را ارزیابی می‌کنند.

معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات پیشتر اعلام کرده بود خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای داخلی و خارجی تا روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را که پس از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در یکی از قالب‌های تیتر متنی و چندرسانه‌ای شامل متن، ویدیو، صوت، عکس، عکس‌نوشت، طرح گرافیکی و... به زبان فارسی یا غیر فارسی منتشر شده است را به دبیرخانه این پویش رسانه‌ای ارسال کنند.

بنابر این گزارش، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای داخلی می‌توانند با ورود به سامانه ققنوس قلم به نشانی الکترونیکی qoqnous.pressfestival.ir و ثبت مشخصات، آثار منتشر شده خود را برای دبیرخانه این پویش سراسری ارسال کنند.

همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خارجی می‌توانند آثار منتشر شده خود را به نشانی الکترونیکی اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی: f.correspondents@farhangmail.ir ارسال نمایند.

آثار پس از مهلت تعیین شده، از سوی هیات داوران مورد بررسی و پس از انجام فرآیند ارزیابی، از صاحبان آثار برتر همزمان با روز قدس، با اهدای جوایز نفیسی تجلیل به‌عمل می‌آید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۹۵۱۰۵۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *