بازیکنان تیم ملی بعد از پیروزی مقابل ترکمنستان چه گفتند؟

22:24 - 02 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۴۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بازیکنان تیم ملی بعد از پیروزی مقابل ترکمنستان چه گفتند؟
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل ترکمنستان به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران در حالی در سومین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ترکمنستان رفت که میهمان خود را با ۵ گل بدرقه کرد.

کنعانی‌زادگان (۲ گل)، سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گل‌های ایران را در این مسابقه به ثمر رساندند.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از این پیروزی پُرگل به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

*رحمان رضایی: مصدومیت آزمون از ناحیه همسترینگ است

*خوشبختانه بازی پرگلی بود و فکر می‌کنم همه هواداران از بازی لذت بردند. خوشبختانه تیم از لحاظ تاکتیکی و فردی خیلی خوب بازی کرد. تمام بازیکنان جوانی که به تیم ملحق شدند، علی‌رغم فرصت کم خیلی سریع توانستند خودشان را با تیم آداپته کنند و در قالب تیمی جای بگیرند و خودشان را نشان دهند.

*وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد مصدومیت سردار آزمون از ناحیه همسترینگ بود، گفت: بله همسترینگ بود، اما باید جزئیات را با دکتر صحبت کنید.

*مربی تیم ملی در خصوص عملکرد امین حزباوی در قلب خط دفاعی تیم ملی گفت: همه بازیکنان خوب بودند. واقعاً بازیکنان در حد و انتظاری که ما داشتیم فوق‌العاده ظاهر شدند و هیچ کسی ضعف نداشت. حتی بازیکنان جوانی مانند آزادی و صیادمنش که بیست دقیقه تا نیم ساعت آخر آمدند و جایگزین شدند در قالب تاکتیکی خوب کار کردند. 

*علی قلی‌زاده: انتظار حضور این همه تماشاگر را نداشتم

*بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم بیشتر از ۵ گل بزنیم، اما باز هم خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم و عیدی کوچکی به مردم در این شرایط سخت بدهیم. 

*قلی‌زاده در واکنش به استفاده قلعه نویی از بازیکنان جوان گفت: نظر آقای قلعه نویی است و با برنامه‌ریزی این کار را انجام داده است. اکثرا بازیکنان با استعدادی هستند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. امیدوارم راه برای بازیکنان دیگر هم باز شود. 

*او در مورد استقبال تماشاگران از دیدار دو تیم ایران و ترکمنستان گفت: واقعا انتظار حضور این همه تماشاگر را نداشتم از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و دست آن‌ها را می‌بوسم. 

*هافبک تهاجمی تیم ملی فوتبال ایران در مورد صعود ایران به جام جهانی گفت: بازی آسانی وجود ندارد. همینطور ترکمنستان بازی‌سازی خوبی انجام داد و در جهان ملت‌های آسیا هم دیدید تیم‌های دیگر در مقابل تیم‌های بزرگ چگونه بازی می‌کردند. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. 

*قلی‌زاده در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تیم ملی فوتبال ایران پتانسیل صعود از گروه خود در جام جهانی را داشته باشد؟ تصریح کرد:جام ملت‌ها همه تلاشمان می‌کنیم، اما بعضی اوقات نمی‌شود. از روز اول با همه بازیکنان با هم هم قسم شده‌ایم که بهترین نتیجه را بگیریم.

*محمدرضا آزادی: واقعا خوشحال هستم

*بابت انجام اولین بازی ملی خودم بسیار خوشحال هستم. انشالله بتوانیم همراه باشیم و در ادامه نظر سرمربی را جلب کنیم. تماشاگران خیلی زیاد آمده بودند و انتظار هم نداشتیم. انشالله بتوانیم جواب محبتشان را بدهیم.

*واقعا خوشحال هستم و به امید خدا بتوانم بیشتر بازی کنم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و دیگر چیز‌ها به نظر سرمربی است.

*محمدحسین کنعانی‌زادگان: عیدی کوچکی به مردم دادیم

*از مردم و هواداران که آمدند و حمایت کردند و این دلگرمی را به ما دادند، تشکر می‌کنم. توانستیم دل‌شان را شاد کنیم و عیدی کوچکی بدهیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. خدا را شکر که وظایفی که کادر فنی بر عهده‌ام گذاشته بود، انجام دادم و همچنین زحمات بچه‌ها را با دو گل به ثمر رساندم و ان‌شاءالله این روند را ادامه دهم.

*سعید عزت‌اللهی: انتظار این تعداد تماشاگر را نداشتیم

*خدا را شکر سال جدید را با برد پرگل شروع کردیم. یک سری از بازیکنان در این اردو تازه به تیم ملحق شدند و قطعا زمان می‌برد تا به آن چه مد نظر کادر فنی است برسیم. همه تلاش می‌کنیم تا به این جوانان کمک کنیم تا هر چه زودتر خودشان را در تیم پیدا کنند.

*وی درباره استقبال خوب تماشاگران از این بازی خاطرنشان کرد: من دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. ما خودمان انتظار این میزان حمایت را نداشتیم. همین که به استادیوم آمدند و حامی ما بودند به ما قوت قلب زیادی داد. امیدوارم در ادامه مسیر هم کنار ما باشند.

*عزت اللهی در پایان درباره اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم ملی، گفت: ما خودمان هم زمانی به بدنه تیم ملی اضافه شدیم. الان هم این جوانان با نظر کادر فنی به تیم‌ملی اضافه شده‌اند. نباید عجله کرد، این فضا فراهم شده و باید به آن‌ها زمان بدهیم. ما هم تلاش می‌کنیم به آن‌ها کمک کنیم تا خودشان را زودتر پیدا کنند.

*مهدی طارمی: هیچ‌وقت امکانات لازم را برای قهرمانی نداریم

*اینکه صعودمان به جام جهانی قطعی باشد، چنین چیزی نیست، چون الان شرایطی فراهم شده که نفرات زیادی تغییر کرده‌اند و این موضوع کار را خیلی سخت می‌کند. اینگونه که شما فکر می‌کنید، بازی‌ها آسان نیست و بازی‌های سختی پیش‌روی‌مان است. نمی‌توان گفت که قطعاً صعود کرده‌ایم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. فعلاً به دیدار بعدی فکر می‌کنیم تا ببنیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

*طارمی درباره کاپیتانی‌اش در بازی امروز عنوان کرد: ما گروهی هستیم که همه با هم آمدیم و کاپیتان هم جهانبخش است و من نیستم. من به عنوان یک بزرگتر تیم البته اگر بچه‌ها قبولم کنند، می‌گویم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا همدل و متحد تا روزی که هستیم، پشت هم باشیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

*امکانات لازم برای قهرمانی را هیچ وقت نداریم و این یک امتیاز خوب است که حداقل توقعات را کمتر می‌کند. نمی‌شود که همیشه با غیرت و جنگندگی شرایطی را رقم بزنیم و بگوییم با غیرت بازی کنیم. این موضوع یک بازی، دو بازی، سه بازی جواب می‌دهد و همه مسابقات جواب نمی‌دهد. باید شرایطی باشد که فوتبال ایران رو به پیشرفت باشد، اما فوتبال ایران در باشگاه‌ها رو به پسرفت است و این برای تیم ملی خوب نیست.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ملی فوتبال

Fateme
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
0
0
آقایان بازیکن واقعا راضی هستم که بازی تونو دیدم واقعا گل کاشتین
دمتون گرم الهی همیشه همینطور بدرخشید ?
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *