رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

شافعی: آلومینیوم مزد بازی خوبش را گرفت/ اوسمار استرس بازی مقابل سپاهان را داشت

0:45 - 08 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۱۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شافعی: آلومینیوم مزد بازی خوبش را گرفت/ اوسمار استرس بازی مقابل سپاهان را داشت
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقصر صفر تا صد این شکست سرمربی بود که متأسفانه تدبیری در انجام تعویض‌ها نداشت و تیم را به دردسر انداخت.

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: اوسمار نشان داد که نمی‌شود روی او حساب کرد. مقصر صفر تا صد این شکست سرمربی سرخ‌پوشان بود که متأسفانه تدبیری در انجام تعویض‌ها نداشت و تیم را به دردسر انداخت، این برد مبارک آلومینیوم باشد.

وی در ادامه افزود: من تعجب می‌کنم که چرا مهاجمان تیم را تعویض کردند و مدافع وارد زمین کردند. جالب این است که وقتی ۲ بر صفر جلو بودیم اینکار را انجام داد و وقتی ۴ بر ۲ جلو افتادیم باز هم این اشتباه را تکرار کرد. متأسفانه تجربه بازیکنان در این بازی کارساز نبود. همه دیدند که اسماعیلی‌فر چقدر ضعیف بازی کرد، اما چرا او را تعویض نکردید؟ وقتی بازیکنی کارآمد نیست باید تعویضش کرد. به نظر من اوسمار استرس بازی مقابل سپاهان را داشت و نخواست بازیکنان را خسته کند و وقتی دید تیمش جلو است، کاملاً عقب کشید.

*کادرفنی پرسپولیس در این بازی نمره منفی گرفت 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: جام حذفی همیشه به این صورت بوده، هیچوقت نباید در این تورنمنت عقب کشید، زیرا همه‌ی تیم‌ها برای قهرمانی در این تورنمنت تلاش می‌کنند. کادرفنی سرخ‌ها در این بازی نمره منفی گرفت و همه‌ی ما را ناامید کرد. تلاش آلومینیوم در این بازی ستودنی بود، من به شخصه به آن‌ها تبریک می‌گویم. این تیم در دقایق پایانی و زمانی که همه‌ی بازیکنان خسته می‌شوند دوندگی و انگیزه بالایی داشتند و به چیزی که می‌خواستند رسیدند و مزد زحماتشان را گرفتند.

*مطمئن بودم لیموچی در این بازی شاهکار می‌کند

شافعی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان در این بازی عنوان کرد: لیموچی از آن دست بازیکنان با استعدادی است که باید بزرگان و با تجربه‌های فوتبال ایران مراقب او باشند تا به بیراهه نرود و به خوبی رشد کند. گره گشای بازی همین بازیکن بود. زمانی که لیموچی در فجرسپاسی بازی می‌کرد، او را زیر نظر داشتم و مطمئن بودم که در این بازی شاهکار می‌کند و یک تنه آلومینیوم را نجات داد. رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از جوانان آینده دار پرسپولیس است و در این بازی عملکرد خوبی داشت، اما متأسفانه وقتی سرمربی تعویض انجام داد و خط دفاعی را تغییر داد کمی سردرگم شدند و با عدم تمرکز گل‌ها را دریافت کردند. بازیکنان پرسپولیس در این بازی نتوانستند از تجربه‌شان استفاده کنند، اما در سوی مقابل آلومینیوم نشان داد که در اراک به این راحتی به هر تیمی امتیاز نمی‌دهد.

*استقلال مقابل تراکتور امتیاز از دست خواهد داد 

وی در پایان در خصوص بازی آینده پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان همواره برای تیم‌های بزرگ دردسرساز بوده. آن‌ها مقابل استقلال ملاثانی به سختی توانستند پیروز شوند، اما ما نباید از این وضعیت احساس خرسندی کنیم و آن‌ها را دست کم بگیریم. بازی مقابل آلومینیوم درس بزرگی به ما داد و پیش از بازی با سپاهان به ما یاد داد که هیچ تیمی را در هیچ شرایطی نباید دست کم گرفت. به نظر من استقلال در تبریز مقابل تراکتور امتیاز از دست خواهد داد و این برای ما شانس خوبی هست تا مقابل سپاهان که یک دیدار فینال گونه خواهد بود پیروز شویم و ان‌شاءالله صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *