رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرلشکر باقری: فناوری راهیان نور گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را در اختیار نسل­‌های امروز قرار می‌دهد

18:01 - 20 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۸۱۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سرلشکر باقری: فناوری راهیان نور گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را در اختیار نسل­‌های امروز قرار می‌دهد
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به‌مناسبت روز ملی راهیان نور، گفت: فن­اوری ارزشمند راهیان نور گنجینه ارزشمند سبک زندگی شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را در اختیار نسل­‌های امروز و آینده­‌ساز ایران قرار داده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام رئیس محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ملی راهیان نور

هشت سال جنگ تحمیلی بهترین فرصت نمایش غیرت و غرور ملی ایران اسلامی بود که در مجاهدت‌های خالصانه، عارفانه و عالمانه رشیدترین فرزندان این مرز و بوم تبلور یافت و طلایی­ترین برگ دفتر تاریخ این مرز و بوم کهن را رقم زد و نهال نوپای انقلاب اسلامی را در کوران پیچیده­‌ترین طوفان­‌های ظلم و استبداد به درخت تناوری تبدیل نمود که شیرین­‌ترین ثمره این روز‌های آن «جهاد، ایثار و مقاومت» برای تسخیر و تغییر سنگر به سنگر دهکده استعماری و استکباری دنیا و فتح بالاترین قله­‌های آزادی و آزادگی نوع بشر است.

یقیناً فن­آوری ارزشمند راهیان نور که از دل حماسه‌­ها و عاطفه­‌های مومنانه دفاع مقدس جوشید و در لایه­‌های جامعۀ تشنۀ ایمان و حقیقت ساری و جاری شد، گنجینه ارزشمند سبک زندگی شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را در اختیار نسل­‌های امروز و آینده­‌ساز این کشور عزیز قرار داده و دامنۀ اثر آن در مهندسی راهبردی مقاومت، شکوفایی و تربیت مجاهدان و مدافعان حرم و جبهه­‌های مقاومت اسلامی در سراسر دنیاست.

امروز در گام دوم انقلاب اسلامی­، راهیان نور نرم افزار مؤثری است که مظاهر پیروزی حق و مصادیق شکست باطل را در رگ‌­های زمان جاری می­‎نماید. از این رو بر متولیان و تلاشگران این حرکت عظیم و جریان ساز فرض است که با ترغیب و تشویق آحاد ملت به­ ویژه نوجوانان و جوانان به حضور در فضای آکنده به عطر شهدا و تداوم و تعمیق روایت­‌ها و تبیین زیبایی­‌های آن تابلوی باشکوه هشت ساله، در برابر امواج متلاطم فتنه­‌ها و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، برای فتح قله­‌ها و زمینه­‌سازی ظهور ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل‌­الله­ تعالی ­فرجه­ الشریف) و ایجاد تمدن نوین اسلامی، نقش‌­آفرینی ماندگار داشته باشند.

ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و نظام اسلامی و آرزوی طول عمر باعزت رهبر حکیم و مقتدر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه­‌ای عزیز (مدظله العالی)، فرارسیدن «روز ملی راهیان نور» را به عنوان نماد تکریم و تعظیم آحاد نقش‌­آفرینان، دست اندرکاران و خادمین شهیدان گرامی داشته و برای همه زائرین عزیز مناطق عملیاتی سال‌های حماسه و ایثار، سفری توام با سلامت، معنویت و بصیرت را مسالت می­‌نمایم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *