رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرلشکر باقری: اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی روبه رشد است

19:13 - 07 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۵۶۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سرلشکر باقری: اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی روبه رشد است
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، گفت: میزان اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، روند رو به رشدی دارد.

خبرگزاری میزان - بنابر گزارش دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: اتفاق بسیار بزرگی در پایان این هفته، در کشور عزیزمان برقرار است؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هر دو نهاد نقشی مهم در تعیین سرنوشت کشور و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: ما چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ سازمانی مسئولیت‌های بسیار سنگینی در هر دو انتخابات داریم. باید در جهت افرایش بصیرت خود و اطرافیان‌مان تلاش کنیم تا با شور و اشتیاق پای صندوق‌های رأی حاضر شده و انتخابی آگاهانه انجام دهیم.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، ادامه داد: از سوی دیگر به لحاظ سازمانی، نیرو‌های مسلح با ارتقاء بصیرت بسیجیان عزیز و برقراری امنیت انتخابات، نقشی اساسی در افزایش بینش جامعه و شور و حضور مردم برای شرکت در انتخابات دارند.

سرلشکر باقری، گفت: نظرسنجی‌های چهار روز اخیر نشان می‌دهد که میزان اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، روند رو به رشدی دارد و آنچه که در این هفته و در چهار روز باقی‌مانده تا انتخابات، انجام می‌شود قطعاً تاثیر اساسی در ارتقاء حضور پرشور مردم دارد. ان‌شاءالله مردم عزیزمان با بصیرت کامل، بهترین‌ها را برای کرسی‌های دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخاب کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *