اصرار مهاجم پرسپولیس به جدایی/ پیشنهاد ژاپنی زاهدی را وسوسه کرده

11:19 - 05 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۲۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اصرار مهاجم پرسپولیس به جدایی/ پیشنهاد ژاپنی زاهدی را وسوسه کرده
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با عدم حضور در تمرینات اصرار به جدایی از سرخ‌پوشان دارد.

خبرگزاری میزان - چندی قبل بود که باشگاه زوریا اوکراین اعلام کرد که شهاب زاهدی با پیشنهادی از تیمی در لیگ ژاپن که در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد مواجه شده است. این باشگاه ژاپنی به زوریا اعلام کرده که مبلغ رضایتنامه مدنظر آن‌ها را پرداخت خواهد کرد تا زاهدی را در اختیار بگیرد.

این در حالی است که زاهدی در ابتدای فصل با قراردادی قرضی به پرسپولیس پیوست و در نیم فصل اول توانست آمار ۷ گل و ۲ پاس‌گل را ثبت کند.

گفته می‌شود زاهدی که تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان و رفتن به جی لیگ گرفته طی روزهای اخیر در تمرینات تیمش شرکت نکرده تا به نوعی نارضایتی خود را نشان دهد.

این بازیکن در حالی روز‌های اخیر مذاکرات جدی با مسئولان پرسپولیس برای جدایی داشته که اوسمار، سرمربی برزیل سرخ‌پوشان موافق این جدایی نیست.

این در حالی است که از طرفی پرسپولیس جای خالی برای وارد کردن خریدهای جدیدش به لیست را ندارد و از سوی دیگر در صورت جدایی زاهدی که ۶ ماهِ دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، مبلغی به باشگاه پرسپولیس می‌رسد.

با خروج نام شهاب زاهدی یک بازیکن از لیست خارجی‌های پرسپولیس کم می‌شود و این‌گونه «استون اورونوف» می‌تواند قراردادش را ثبت کند.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: لازم است یک نفر را از لیست خارج کنیم که امروز و فردا رخ می‌دهد. این آخرین بازی شهاب زاهدی نبود. دو سه بازیکن پیشنهادات خارجی دارند که هنوز پاسخی نداده‌ایم. این موضوع با نظر مستقیم اوسمار رخ می‌دهد.

زاهدی قرار است امروز بار دیگر با حضور در باشگاه پرسپولیس با مدیران باشگاه برای جدایی مذاکره کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *