مسئولان قضایی دادگستری هرمزگان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی به مشکلات ۷۷۳نفر رسیدگی کردند

11:20 - 16 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۱۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری هرمزگان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی به مشکلات ۷۷۳نفر رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه معاونین و روسای حوزه قضایی شهرستان‌های استان، به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با مردم دیدار و به مشکلات ۷۷۳ نفر رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان، معاونان و روسای حوزه‌های قضایی در سطح استان، به‌مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، سه شنبه و چهارشنبه این هفته برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با ۷۷۳ نفر را برگزار کردند. 

 رئیس کل دادگستری هرمزگان در این ملاقات عمومی، برای پیگیری رفع مشکلات قضایی و حقوقی، دستورات قانونی را صادر کرد؛ که در همین راستا با اتفاقات قانونی موجبات آزادی ۳۰ زندانی و مرخصی برای ۲هزار و ۵۶ نفر از مددجویان زندان‌های استان نیز فراهم شد.

وی با بیان اینکه شجاعت از خود گذشتگی و بصیرت از خصلت‌های حاج قاسم بود، افزود: حاج قاسم در جبهه مقاومت با تدبیرش تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد و نقشه‌های دشمن برای تجزیه منطقه را باطل کرد.

قهرمانی گفت: حاج قاسم در مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب رشد کرد و در دانشگاه مکتب اهل بیت (ع) و دانشگاه عظیم دفاع مقدس درجات عالیه را طی کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: سردار دلها با از خود گذشتگی و کار خیر پیش قدم بود تا این خیر به جامعه نیز برسد.

وی گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یک فرد بود، اما با تفکر جهانی که هم اکنون نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان گسترش یافته است.

 جلسات ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونان وی، سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود و همچنین شهروندان می‌توانند جهت ملاقات در ساعات اداری به محل دادگستری هرمزگان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *