رئیس کل دادگستری استان اصفهان: مسئولان باید در دسترس مردم باشند

14:21 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان: مسئولان باید در دسترس مردم باشند
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بر لزوم در دسترس بودن مسئولان برای مردم تاکید کرد و گفت: مردم باید بتوانند به آسانی و بدون تشریفات، خواسته‌های خود را به مسئولان منتقل کنند.

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان به همراه تنی چند از معاونان خود در جمع نمازگزاران مسجد حاج عباسعلی اصفهان حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری در این برنامه بر لزوم در دسترس بودن مسئولان برای مردم تاکید و اظهار کرد: مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره، بدون واسطه و هزینه در دسترس مردم باشند تا مردم بتوانند به آسانی و بدون تشریفات، خواسته‌های خود را به آنان منتقل کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: یکی از تاکیدات رئیس قوه قضاییه نیز همین مورد است و در همین راستا، دادگستری استان اصفهان از ابتدای سال ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری همه هفته میز خدمت و ملاقات‌های مردمی در دادگستری‌ها و در محل برگزاری نمازجمعه در مصلی اصفهان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدمات دادگستری استان در راستای خدمت‌رسانی به اقشار کمتر برخوردار، برپایی میز‌های خدمت انجام معاضدت و مشاوره‌های قضایی و حقوقی و انجام رایگان خدمات الکترونیک قضایی در مناطق محروم در همه حوزه‌های قضایی و همچنین در محله‌های پرجمعیت و کمتر برخوردار شهر اصفهان بوده است.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری در پایان بر تقویت برنامه‌های خدمات قضایی رایگان دادگستری استان اصفهان در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

 برپایی میز خدمت توسط مسئولان قضایی استان و انجام معاضدت و پیگیری مشکلات مردم این منطقه از دیگر برنامه‌ها در مسجد حاج عباسعلی بود.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *