رئیس کل دادگستری مازندران: ۱۰ هزار متر از اراضی شهرستان بهشهر رفع تصرف شد

12:32 - 25 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۷۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: ۱۰ هزار متر از اراضی شهرستان بهشهر رفع تصرف شد
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با اجرای سه فقره حکم قلع وقمع و آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بهشهر، هیچگونه پرونده تصرف اراضی ملی اجرا نشده در این شهرستان نداریم.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت: با پیگیری رئیس دادگستری بهشهر دست متصرفان از اراضی ملی دراین شهرستان کوتاه شد و در راستای حفظ حقوق بیت المال، پرونده‌های تصرفات اراضی ملی و رفع تصرف وخلع ید حدود ۱۰ هزار متر اقدام و این اراضی تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان بهشهر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: متاسفانه علی رغم اقدامات پیشگیرانه و برخورد با متصرفان، تصرف اراضی ملی در تمام مناطق کشور وجود دارد، اما این اتفاق در استان مازندران به دلیل با ارزش بودن مِلک و بالا بودن حساسیت‌ها بیشتر از سایر مناطق مشاهده می‌شود بر  این اساس دستگاه قضایی استان مجدانه نسبت به این موضوع حساس است و قاطعانه با متصرفان اراضی ملی برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: مردم در جهت حفظ حقوق بیت المال از تصرف اراضی ملی خودداری ودرصورت تخلف به تذکر و هشدار‌ها توجه کرده داوطلبانه و قبل از هرگونه اقدام قانونی و قضایی نسبت به خلع‌ید اقدام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *