پیام تسلیت معاون قضایی قوه قضاییه به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه

15:53 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۳۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پیام تسلیت معاون قضایی قوه قضاییه به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه
معاون قضایی قوه قضاییه با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه طی پیامی عروج شهادت گونه آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«مَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ»

شهادت روحانی مجاهد، عالم پارسا و رئیس جمهور ولایی و دلسوز حضرت آیت ا... آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان آیت ا... آقای آل هاشم نماینده محترم، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ،وزیر محترم امور خارجه کشور اسلامی ما جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان، استاندار محترم استان مذکور آقای دکتر رحمتی و تیم پرواز و نیرو‌های تیم حفاظت را که در حادثه تلخ و غمبار سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور محبوب به خیل شهدای بزرگوار پیوستند را به حضرت، ولی عصر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه‌ای «ادام الله ظله على رؤس المسلمین»، ملت غیور ایران، خانواده‌های داغدار و همه دوست داران نظام جمهوری اسلامی تسلیت عرض میکنم.

تواضع، مردم دوستی، روحیه تحولی، تلاش و اطاعت پذیری از امام المسلمین بخشی از ویژگی‌های مرحوم آیت ا... رئیسی بوده که در انجام خدمت به جامعه و مردم و رفع دغدغه از محرومان تمام وقت خویش را در این راه صرف و در چارچوب زمان نمیگنجید بدون تردید این خون‌های پاک که در کالبد جامعه دمیده میشود موجب اتخاذ و انسجام بیشتر مردم و گروه‌های مختلف میشود که در راستای الطاف خفیه الهی این حوادث قابل تحمل میباشد از خداوند بزرگ و مهربان عاجزانه میخواهیم که خادم الرضا و همراهان شهیدش را در ایامی که مزین است به ولادت امام هشتم (ع) مهمان سفره آن امام رئوف در عالم برزخ قرار دهد و ثلمه‌های پرضایعه را در مملکت رضوی به احسن وجه جبران فرماید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *