انتقال میزبانی اولین دوره مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه از کیش به تهران

14:03 - 18 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
انتقال میزبانی اولین دوره مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه از کیش به تهران
میزبانی اولین دوره مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از کیش به تهران منتقل شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، سومین جلسه ستاد اجرایی مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۲۳ که به میزبانی کشورمان آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، با حضور تیشه‌گران رئیس فدراسیون، پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه و مسئولان ستاد اجرایی مسابقات در محل فدراسیون برگزار شد.

 در این جلسه نماینده فدراسیون دوومیدانی گزارشی از بازدید اماکن و زیرساخت‌های جزیره کیش ارائه کرد و اعضای ستاد با توجه به کمبود وقت و آماده نبودن زیرساخت‌های برگزاری مسابقه بین‌المللی دوومیدانی در جزیره کیش مقرر کردند اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دوومیدانی ناشنوایان در تهران و مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شود.

 همچنین مقرر شد کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه پیرامون تست دوپینگ در طول برگزاری مسابقات از ورزشکاران مکاتبه‌ای با نادو انجام دهد.

در ادامه مسئولان کمیته‌های بین‌الملل، روابط عمومی، فنی و پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و اعضای حاضر نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

 اولین دوره مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از ۲ الی ۹ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/


محمد ربیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
0
0
با عرض ادب و سلام به همه عزیزان به خصوص ورزشکاران ناشنوا،
چرا در رشته های ۱۵۰۰ و ۴۰۰ متر ۳ الی ۴ نفر انتخاب شده است ،اما در رشته ۵۰۰۰ متر یک نفر ،به نظر شما عزیزان عدالت بر قرار شده؟ بعضی از ورزشکاران بسیار تمرین و زحمت کشیده اند لااقل با توجه به اینکه مسابقات در کشور خودمان و در شهر تهران برگزار میشود ایا نمی توان نفرات دوم و سوم که در تبریز مقام آوردن را معرفی نمایند.به عنوان مثال من پدر علی ربیعی از اراک هستم در مسابقات با هزینه شخصی خودم پسرم را به تبریز آوردم و مقام سوم در ۵۰۰۰ متر آورد. هیچ هزینه ای هم ندادند لباس و کفش و... توسط خودم بوده و افتخار میکنم به این کار شاید واقعا به استان من بودجه تعلق نمی گیرد.و فرزندم عاشق است عاشق دویدن دویدن دویدن،لطفا این موقعیت را ازش نگیرید.تشکر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *