واکنش درستکار به شکست یزدانی مقابل تیلور: برای داوری متاسفم! + فیلم

22:52 - 26 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
واکنش درستکار به شکست یزدانی مقابل تیلور: برای داوری متاسفم! + فیلم
به اعتقاد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داوری مانع پیروزی حسن یزدانی مقابل تیلور شد.

خبرگزاری میزان - ششمین مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی این‌بار در فینال مسابقات جهانی صربستان انجام شد که با برتری رقیب آمریکایی همراه بود به طوری که در یک صحنه داوری آمریکایی‌ها درخواست چلنج کردند تا وقت اول ۵ بر ۳ به سود تیلور تمام شود، در ادامه تلاش‌های یزدانی منجر به نتیجه نشد و در ثانیه‌های پایانی در حالی که حسن ۹ بر ۳ عقب بود با ضربه فنی شکست خورد.

پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از این دیدار اظهار داشت: حسن یزدانی مجری فن بود. اگر امتیاز را می‌دادند نتیجه ۶ بر یک می‌شد. اصلا کل کشتی را به هم ریختند. به نظرم داوری اشتباه کرد. 

وی تصریح کرد: حسن مجری فن بود و تیلور از بالا زمین خورد، کارشناسان داوری حتما بهتر می‌توانند نظر بدهند، حسن دوخم گرفت و مجری فن بود و تیلور از بالا به پائین فرود آمد، به‌نظر من ۴ امتیاز داشت و امتیاز ۵ بر یک ابتدایی درست بود و باید کشتی ۶ بر یک می‌شد. 

وی با اشاره به نفوذ آمریکایی‌ها در داوری‌های کشتی، گفت: متاسفانه نفوذ آمریکایی‌ها در داوری زیاد است، کارشناسان داوری باید نظر بدهند که اینجا حق‌کُشی شد، چون آن‌ها چلنج کرده بودند نمی‌توانستم چلنج بگیرم و قانون اجازه نمی‌دهد، اما برای داوری متأسف هستم.

 

انتهای پیام/


مرتضی راه پیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
0
0
حق حسن را ضایع کردند.. اگه داوری درست عمل میکرد 6به، 1به نفع حسن آقا میشد، و مطمعنا حسن، تیلور را در ادامه ضربه فنی میکرد، کاش کارشناسان کشتی ایران نظرات دقیق در مورد این حق کشی بیایند در رسانه توضیح بدهند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *