گفت‌وگو|

قوه قضاییه برای مقابله با مفسدان دانه‌درشت اقتصادی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند

7:51 - 01 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۶۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قوه قضاییه برای مقابله با مفسدان دانه‌درشت اقتصادی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره صدور حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا گفت: قوه قضاییه در مقابله با مفسدان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند، این افراد باید به جامعه معرفی شوند و مردم آنها را بشناسند.

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با میزان، درباره صدور حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا بیان کرد: افرادی که وام‌های میلیاردی دریافت کرده و در موقعیت خود هزینه نکردند در حالیکه مردم برای گرفتن کمترین میزان وام دائم در رفت‌وآمد به بانک‌ها هستند؛ باید به سزای اعمال خود برسند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما باید از افرادی که سرمایه‌گذار واقعی هستند، برای این کشور دل می‌سوزانند و به فکر تولید و حمایت از اقتصاد کشور هستند ولو از طریق وام و سرمایه در گردش حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه در مقابله با مفسدان از جمله دانه‌درشت‌ها از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند اظهار کرد: این افراد باید به جامعه معرفی شوند و مردم آنها را بشناسند اما امنیت سرمایه‌گذاری نیز باید تأمین شود تا مبادا دشمن از این راه سوءاستفاده نکند و سرمایه‌گذاران نیز نگران نشوند.

ذاکر حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واقعی را اولویت نخست مسئولان دانست و ضمن قدردانی از تلاش‌های دستگاه قضا در مبارزه با دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی بر ادامه و پیگیری این رویکرد تأکید کرد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *