گفت‌وگو|

مبارزه با دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی سبب بازدارندگی از جرائم می‌شود

16:07 - 30 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۳۶۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مبارزه با دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی سبب بازدارندگی از جرائم می‌شود
نماینده مردم اصفهان درباره صدور حکم قطعی پرونده گروه «رستمی صفا» گفت: مبارزه با دانه درشت‌ها می‌تواند بازدارندگی از جرائم را به‌طور مؤثرتری در جامعه میسر کند.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با میزان، درباره صدور حکم قطعی پرونده گروه «رستمی صفا» بیان کرد: دستگاه قضا در ماه‌های اخیر بیش از هر زمان دیگری نشان داده که استقلال و رسیدگی‌های سریع و اثرگذار را در دستور کار خود قرار داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای توانمندی قوه قضاییه را برای اثرگذاری بر روندهای کشور و ابعاد قضایی کاملا برجسته کرده است ادامه داد: در کنار همه این پیشرفت‌ها باید به این نکته توجه داشته باشیم که مصادیق می‌تواند کمک کننده باشد تا ذائقه عمومی ملت نسبت به اهتمام و اثرگذاری‌ها توجه عمیق‌تری پیدا کند.

وی اظهار کرد: مبارزه با دانه درشت‌ها، انداختن افراد مجرم پشت میله‌های زندان و اطلاع رسانی‌های دقیق و پوشش اخبار قوه قضاییه از سوی رسانه‌ها ابزارهایی است که می‌تواند موضوعیت داشته باشد و بازدارندگی از جرائم را به‌طور مؤثرتری در جامعه میسر کند.

مقتدایی گفت: قوه قضاییه باید با کوتاه کردن زمان رسیدگی‌ها، ملموس کردن داغی که بر پیشانی مجرمان و خطاکاران می‌زند جایگاه رو به رشد خود در عرصه افکار عمومی را تقویت کند، مجلس شورای اسلامی نیز همه جانبه پشتیبان قوه قضاییه در دستیابی به اهداف این قوه است.

انتهای پیام/


برچسب ها: رستمی صفا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *