علی کریمی بهترین کار را کرد که تیم را بیرون کشید/ خدا رحم کرد ضربه‌ای به چشمم برخورد نکرد

9:56 - 25 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۴۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: شرایط دربی گیلان خیلی بد بود و علی کریمی بهترین کار را کرد که تیم را برای دقایقی بیرون کشید.

علیرضا عزت‌کرامت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی تیم های فوتبال سپیدرود و ملوان که با حواشی زیادی همراه بود، اظهارداشت: ضربه‌ای که به سرم برخورد کرد جدی نبود و به تمرینات برگشتم. مشکلی برای تمرین ندارم و خدا را شکر ضربه به چشمم برخورد نکرد. من اولین بار بود این دربی را تجربه کردم و در اولین تجربه هم چنین اتفاقی برایم رخ داد، ولی ظاهرا این دربی همیشه به همین شکل است.

وی ادامه داد: بازی با ملوان واقعا سنگین بود. تیم ما ۱۰ روز بدنسازی کرده و بدن بازیکنان نسبت به بازیکنان ملوان خیلی سنگین بود چون آنها در شرایط مسابقه بودند و در زمین خودشان بازی می‌کردند ضمن اینکه مثل ما تغییر و تحول زیادی نداشتند و از این رو شرایط آنها از ما بسیار بهتر بود. این در حالی بود که ما از نظر فنی از آنها سرتر بوده و بازیکنان با تجربه‌تری داشتیم.

این بازیکن با اشاره به تصمیم علی کریمی و بیرون کشیدن تیم توسط وی از زمین گفت: شرایط خیلی بد بود و کریمی بهترین کار را کرد و قبل از این تصمیم او داور باید بازی را متوقف می‌کرد. حتی کمک او هم مصدوم شد و در پایان بازی گریه می‌کرد ولی نمی‌دانم چرا بازی را متوقف نکرد.

عزت‌کرامت با اشاره به تاثیر حواشی بیرون از زمین در عملکرد بازیکنان تصریح کرد: این پیروزی اصلا شانسی نبود. ما برای این بازی کار کرده و با برنامه بازی کردیم. این بازی برای همه ما مهم بود. حتی برای من هم حساسیت بوجود آورده بود. دلم می‌خواست برنده شویم و به نوعی مردم رشت را خوشحال کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پیروزی تاثیر خوبی روی روحیه تیم ما می‌گذارد و در نتایج لیگ هم تاثیر گذار خواهد بود. ما در بازی با صنعت نفت هم خوب بازی کرده و به خوبی از تیم خوب آبادانی امتیاز گرفتیم ولی در این بازی به خود باوری و روحیه خوبی رسیدیم و این را مدیون همت بازیکنان، تلاش کادر فنی و حمایت مدیریت و مالکیت باشگاه هستیم هر چند هواداران هم انگیزه و محرک اصلی ما برای کسب نتایج بهتر در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *