ناظم‌الشریعه: بعد از جام باشگاه‌ها، اردوهای تیم ملی آغاز می‌شود/ با شرایطی متفاوت ملی پوشان تمرینات خود را برگزار خواهند کرد

9:44 - 15 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۲۲۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه و با شرایط متفاوت تمرینات خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان، اظهارداشت: پس از پایان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و بازگشت تیم مس سونگون، لیگ برتر آغاز خواهد شد و به دنبال آن اردو‌های تیم ملی تشکیل می‌شود.

وی افزود: از ۲۷ مردادماه اردو‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال بزرگسالان آغاز می‌شود چرا که پس از برگزاری اردو‌های تیم ملی "ب" و شناخت بازیکنان، تعدادی از این ملی‌پوشان به اردوی بزرگسالان دعوت می‌شوند تا تمرینات را با حضور بازیکنان باتجربه و جوان آغاز کنیم. بدون شک حضور ملی پوشان جوان شرایط متفاوتی را بر تیم حاکم خواهد کرد و بازیکنان با انگیزه و تلاش بالا در اردو‌ها تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

ناظم الشریعه ادامه داد: 3 مرحله اردو داریم که منتهی به تورنمنت تبریز می‌شود. این تورنمنت ۳۱ شهریور ماه آغاز خواهد شد و تا زمان فوق، تیم ملی به هماهنگی و آمادگی خوبی می‌رسد.. قرار است در تورنمنت ۴ جانبه تبرییز با تیم‌های اوکراین، بلاروس و ژاپن رقابت داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوی تدارکاتی بعدی تیم ملی در برزیل است که پس از برگزاری چند جلسه تمرین، دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال برزیل برگزار خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *