رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گاردین: اطلاعات نظامیان و پایگاه‎های سری اسرائیل با استفاده از یک نرم‌افزار ورزشی لو رفته است

15:38 - 31 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۳۱۳۹
گاردین در گزارشی می‎گوید که عوامل ناشناس از برنامه ردیابی تناسب اندام برای جاسوسی از اعضای ارتش رژیم صهیونیستی استفاده کرده‎اند.

خبرگزاری میزان - پایگاه گاردین در گزارشی نوشت که عوامل ناشناس از برنامه ردیابی تناسب اندام موسوم به Strava برای جاسوسی از اعضای ارتش رژیم صهیونیستی، ردیابی تحرکات آنها در پایگاه‌های مخفی در سراسر اراضی اشغالی و مشاهده آنها در زمان سفر به سراسر جهان برای تجارت رسمی، استفاده می‌کنند.

به گزارش «گاردین»، این عوامل، که مشخص نیست به چه سازمان و یا کشوری وابسته‌اند، با قرار دادن بخش‌های جعلی در حال اجرا در داخل پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی، می‌توانستند بر افرادی که در پایگاه‌ها ورزش می‌کردند، حتی آن‌هایی که قوی‌ترین تنظیمات حریم خصوصی حساب شخصی را اعمال کرده‌اند، نظارت کنند.

در یکی از نمونه‌هایی که از سوی گاردین مشاهده شده، کاربری که در یک پایگاه فوق سری که تصور می‌شود با برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی ارتباط دارد، می‌تواند در سایر پایگاه‌های نظامی و یک کشور خارجی ردیابی شود.

این کشف بازتاب یک رسوایی از سال 2018 است، زمانی که یک ویژگی جدید Strava تصویری از تمام فعالیت‌ها در پلت فرم ردیابی تناسب اندام در سراسر جهان را منتشر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *