"رسانه پاکستانی": روحانی اطمینان داد ایران احترام را با احترام پاسخ می دهد

12:30 - 15 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۰۹۷
روزنامه انگلیسی زبان دیلی تایمز پاکستان در گزارشی از مراسم تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران، به نقل از دکتر روحانی نوشت: ایران ثابت کرده است که احترام را با احترام و تحریم و تهدید را با اقدام متناسب و با مقاومت پاسخ می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل دیلی تایمز به بخش هایی از سخنرانی دکتر روحانی در این مراسم که در محل مجلس شورای اسلامی و در حضور مقامات و شخصیت هایی از بسیاری از کشورهای جهان برگزار شد، اشاره کرد و به نقل از روحانی نوشت: ایران آغازگر نقض برجام نخواهد بود اما اگر آمریکا به تعهداتش در برابر برجام عمل نکند، ایران نیز سکوت نخواهد کرد.

این رسانه پاکستانی همچنین با اشاره به دیدار خانم فدریکا موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با دکتر روحانی پیش از مراسم تحلیف وی نوشت : روحانی در این ملاقات برضرورت انجام تلاش های بیشتر برای حفظ برجام تاکید کرد.

رادیو دولتی پاکستان هم ضمن اعلام خبر برگزاری مراسم تحلیف دکتر روحانی در آغاز دور دوم ریاست جمهوری، نوشت که بیش از یکصد نفر از مقامات و شخصیت های کشورهای جهان در مراسم تحلیف روحانی حضور یافتند.
این رسانه رسمی دولت پاکستان در خبری کوتاه، اعلام کرد که روحانی در سخنانش در مراسم تحلیف، نسبت به توطئه های قدرت های خارجی که در مسائل منطقه به دنبال منافع خود هستند، هشدار داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *