رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

باید به نظارت عمومی بها دهیم

20:12 - 15 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۸۹۳
مصطفی میرسلیم درآخرین وقت باقیمانده در دومین مناظره دربیاناتی خطاب به مردم اظهار کرد: اداره کشور میسر نمی‌شود مگر با مشارکت همه شما. مشارکتی که صرف نظر از وابستگی‌های طایفه‌ای و مذهبی باشد.
میرسلیم
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مصطفی میرسلیم درآخرین وقت باقیمانده در دومین مناظره دربیاناتی خطاب به مردم اظهار کرد: اداره کشور میسر نمی‌شود مگر با مشارکت همه شما. مشارکتی که صرف نظر از وابستگی‌های طایفه‌ای و مذهبی باشد.

وی ادامه داد: ما باید به اهل فرهنگ وهنر بها دهیم زیرا بسیاری از تحلیل‌هایی که می کنند خیلی دقیق‌تر از تحلیل‌های سیاسی است.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به  فیلم  ابد و یک روز گفت: سعید روستایی یکی از هنرمندانی است که با زبانی هنرمندانه بسیاری از مشکلات اجتماعی ،‌ اقتصادی و عاطفی جامعه را روایت کرد و به همین خاطرفیلمش عنوان بهترین فیلم سال 94 را دریافت کرد.

میرسلیم گفت: ما باید به نظارت عمومی بها دهیم و نظرات وانتقادات نهادهای علمی وتشکل‌های سیاسی را ارج نهیم و بگذاریم این نظرات درجامعه مطرح شود.

وی خاطر نشان کرد: ما دردنیا دنبال صلح بوده و هستیم و هیچ گاه به هیچ کشوری تجاوز نکرده‌ایم، به ما تجاوز شده وفقط از خود دفاع کرده‌ایم و همواره حامی مستمندان بوده وخواهیم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *