رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با میهمان امشب خندوانه آشنا شوید/راه بی پایان آزاده صمدی+عکس

20:30 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۱۴۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
آزاده صمدی بازیگر تلویزیون و سینما فعالیت‌های خود را در این عرصه با حضور در سریال "راه بی پایان" اغاز کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، آزاده صمدی بازیگر جوانی است که شهرت خود را با بازی در سریال "راه بی پایان" به دست آورد.

صمدی پس از ایفای نقش در این اثر، با پیشنهادهای بیشتری در عرصه بازیگری رو به رو شد و علاوه بر تلویزیون، حضور خود را در قاب سینما به عنوان یک هنرپیشه نیز تثبیت کرد.
 
 آزاده صمدی
 
صمدی پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.

آزاده صمدی که همسر سابق هومن سیدی است، در فیلم های "آفریقا" و "سیزده" که سیدی کارگردانی آن ها را بر عهده داشت، به ایفای نقش پرداخته است.

این هنرمند جوان عرصه بازیگری این شب ها با سریال تلویزیونی "دیوار به دیوار" میهمان مخاطبان شبکه 3 می‌شود.

صمدی همچنین در فیلم سینمایی "ساعت 5 عصر" که نخستین اثر سینمایی مهران مدیری محسوب می شود نیز بازی کرده است.

آزاده صمدی در فیلم کوتاه "35 متری سطح آب" و "دندان آبی" هومن سیدی به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجید علی حسینی و هیچکس با هیچکس سخن نمی‌گوید نیز بازی کرده است.

"آفریقا" نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره  جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

آزاده صمدی در سال 1392 در فیلم کمدی "طبقه حساس" به کارگردانی کمال تبریزی به ایفای نقش پرداخت. رضا عطاران برای  این فیلم سیمرغ بلورین نقش اول مرد را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.
 
 آزاده صمدی
 
آزاده صمدی در سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی نقش زیبا را بازی کرد. داستان این سریال به گونه ای است که زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده‌اند. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال ها باعث یادآوری خاطره و  ماجرای تلخی در سال ها پیش می شود که خانواده‌ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می‌کند.

به طور یقین یکی از درخشان ترین بازی های آزاده صمدی را در سریال "پشت بام تهران" می‌توان مشاهده کرد. این هنرمند در این سریال نقش یک فرد دارای اعتیاد به نام "اختر نمد زن" را ایفا کرد.

آزاده صمدی امشب میهمان برنامه "خندوانه" است و رامبد جوان درباره زندگی شخصی و حرفه ای این هنرمند، با او به گفت و گو می‌نشیند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *